کد خبر: ۹۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 23 September 2015
نماینده مردم کرج،فردیس واشتهارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی رزمندگان دلاور است، گفت: باید تلاش شود خاطرات دفاع مقدس برای مردم زنده شود.

به گزارش ایرنا،عزیزاکبریان روز چهارشنبه در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان شهید محمدحسین رحیمی شهرستان فردیس افزود: معرفی ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به مردم ضروری است.

وی افزود: معرفی رزمندگان دوران جنگ سبب انتقال آرمان ها و نگرش آنها به نسل های بعدی خواهد شد.

اکبریان در ادامه نهادینه کردن فرهنگ ایثار مهم ترین را راه مقابله با دسیسه های دشمنان دانست و گفت: امروز صیانت از دستاوردهای خون شهدا و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب و شهدا وظیفه ای عمومی است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: دو خانواده دانش آموز شهید بهنام محمدی و محمدحسین فهمیده از افتخارات کشور و جهان شیعه و استان البرز هستند.

اکبریان افزود: دانش آموزان دبیرستان شهید رحیمی شهرستان فردیس همیشه در مراکز دانشگاهی، کنکور، مسابقات علمی، قرانی و ورزشی ممتاز بودند و این ناشی از زحمات معلمان دلسوز و تلاش دانش آموزان خوبی بوده که این یکی دیگر از افتخارات استان البرز است.

وی با اشاره به مشکلات آموزش وپرورش زیاد است، اظهار داشت: امیدوارم در برنامه ششم توسعه که دولت بزودی تقدیم مجلس خواهد کرد صحبتی با وزیرآموزش وپرورش و نوبخت معاون رییس جمهور کشورمان انجام شده یک پارامترهای ویژه برای آموزش وپرورش ببینند.

اکبریان گفت: طرح رتبه بندی آموزش وپرورش شروع می شود و برای تکمیل رتبه بندی آموزش وپرورش لایحه بودجه بیاورد تا بتوانیم برای معیشت فرهنگیان قدمهای مثبتی را برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار