شهردار کرج گفت: ساخت و تجهیز سه ایستگاه میدان امام حسین (ع)، چهارراه مصباح و چهارراه هفت تیر قطار شهری کرج در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴ 13 May 2024
خبر خوش شهردار کرج برای شهروندان
به گزارش «تابناک البرز» مهرداد کیانی اظهار کرد: متروی کرج طی دو دهه گذشته به دلایلی نیمه تمام مانده بود ولی با تلاش‌های شورای پنجم و پیگیری شورای ششم، جان تازه‌ای به آن تزریق شده است.
وی با اشاره به تخصیص اعتبارات کلان به این پروژه ادامه داد: در حال حاضر مدیریت شهری کرج بر تکمیل و بهره‌برداری از ایستگاه شهید سلطانی متمرکز شده و امیدواریم این اتفاق در آینده نزدیک بیفتد.
وی اضافه کرد: به موازات تکمیل این ایستگاه، سه ایستگاه میدان امام حسین ع، چهارراه مصباح و چهارراه هفت تیر هم در حال تجهیز و ساخت ابنیه هستند.
کیانی تصریح کرد: با تکمیل ایستگاه شهید سلطانی و بهره‌برداری از آن طی آینده‌ای نزدیک، روند تکمیل متروی کرج و تهران نهایی شده و با تحقق مسیر ارتباط ریلی با پایتخت، مسافرگیری تجاری آغاز می‌شود.
شهردار کرج با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی ارزان و پاک در اولویت مدیریت شهری کرج است، گفت: اقدامات لازم برای خریداری واگن‌های جدید و انتشار اوراق مشارکت جهت تامین مالی ایستگاه‌های در حال تکمیل انجام شده و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار