فیلم سینمایی «نمره ۴» در بیست‌و‌نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوانان همدان اکران می‌شود.
کد خبر: ۹۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 25 September 2015
فیلم سینمایی «نمره ۴» در بیست‌و‌نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوانان همدان اکران می‌شود.

به گزارش فارس،‌ فیلم سینمایی «نمره ۴» به کارگردانی مهران ملکوتی و تهیه کنندگی علی واجد سمیعی در همدان به روی پرده می‌رود.

این فیلم که در ابتدا «پول ک» نام داشت با تصمیم تهیه کننده و کارگردان به نام «نمره ۴» که نام یکی از لوکیشن‌های فیلم در بوشهر بود تغییر یافت.

تصویربرداری فیلم سینمایی «نمره ۴» آذرماه ۹۳ آغاز شده بود و این کار اثری اجتماعی است و تمام لوکیشن‌های آن در بوشهر قرار دارد.

فیلم ۹۲ دقیقه‌ای «نمره ۴» با موضوع کودک و نوجوان، داستان «اتو» نوجوان بوشهری است که دو سال از فوت پدرش می‌گذرد و با رویای او زندگی می‌کند، مادر اتو به علت مشکلات اقتصادی به ازدواج مجدد رضایت داده اما اتو به شدت مخالف است، پس از طی مسائل و مصائب گوناگون اتو واقعیت‌های زندگی را می‌پذیرد و ادامه ماجرا.

بازیگران این فیلم سینمایی شامل؛ بهدخت ولیان، فرهاد قائمیان، قربان نجفی، توماج پورمراد، محسن سلیمانی، ابوالفضل شاه‏کرم، عباس کاج، جعفر بهبهانی و پیام شادنیا هستند.

سایر عوامل تولید فیلم سینمایی «نمره ۴» به این شرح هستند: کارگردان: مهران ملکوتی، تهیه‌کننده: علی واجد‌سمیعی، نویسنده فیلمنامه: شیلا رشیدیان، مدیر فیلمبرداری: علیرضا قاضی، موسیقی: علی صمدپور، طراح صحنه و لباس: شیوا رشیدیان، تدوین: سیاوش ترازنده‌پور، صدابردار: محمدحسن فتاحی، مدیر تولید: یوسف صمدزاده، جانشین تولید: ادریس عبدی‌پور، طراح چهره‌پردازی: مهرنوش طبیبی، جلوه‌‍‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس: جلال حمیدی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: بهنام خاکسار، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

فیلم سینمایی «نمره ۴» در ۴ سانس؛ روز ۵ مهر در دو سانس ۱۵ و ۱۹ در سینما قدس، ۶ مهر ساعت ۱۹ سینما فلسطین و ساعت ۱۹ در تالار مجتمع شهید آوینی در همدان به روی پرده می‌رود.

به گزارش تسنیم،‌ بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوان در همدان از ۴ الی ۸ مهرماه در همدان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار