معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: همه ما باید برای مردم کشور و نظام هزینه بدهیم ،نه اینکه اعتماد و امید مردم را برای اهداف شخصی خود هزینه کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶ 15 May 2024

همه ما باید برای مردم کشور و نظام هزینه بدهیم ،نه اینکه اعتماد و امید مردم را برای اهداف شخصی خود هزینه کنیم.

به گزارش تابناک همدان از ملایر :"سلمان اسماعیلی" معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در جمع اعضای بسیج رسانه شهرستان ملایر ضمن تبریک ایام دهه کرامت با بیان اینکه شاهد یک انتخابات رقابتی و باشکوه در ملایر بودیم اظهار داشت : انتخابات در مرحله اول و دوم با امنیت ،صحت و سلامت در ملایر برگزار شد.

وی به ۷۱ نفر کاندیداهای ملایری که مورد تایید شورای نگهبان بودند اشاره کرد و گفت : فصل رقابت تمام شده است و باید با همدلی برای آبادانی و پیشرفت شهرستان تلاش کنیم.

اسماعیلی بیان کرد : در حالی‌که دشمنان برای مشارکت ۱۰ تا ۱۵ درصدی برنامه‌ریزی کرده بودند، دلسوزان ایران و انقلاب و در راس مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم اصرار داشتند و تلاش کردند، اما به لطف خداوند شاهد حضور قابل قبول مردم در انتخابات و افزایش مشارکت نسبت به دوره قبل بودیم.

وی مطرح کرد : در این دوره شاهد یکی از سیاسی‌ترین و رقابتی ترین انتخابات های ادوار ملایر بودیم.

فرماندار ملایر افزود: اینکه من اعلام می کنم انتخابات در امنیت،صحت و سلامت کامل تایید شد به معنای این نیست که هیچگونه تخلفات انتخاباتی نداشتیم ،خیر تخلفات انتخاباتی همانند ادوار گذشته هم بوده است ولی در این دوره شدید ترین برخورد ها با این موارد صورت پذیرفت،برای مرجعی مثل وزارت کشور و شورای نگهبان که ارزیابی می کنند و تصمیم گیرنده هستند حرف ملاک نیست باید مدرک، گزارش و مستنداتی ارائه شود.

اسماعیلی در ادامه گفت :در دور اول انتخابات همانند سایر ادوار گذشته شکایاتی وجود داشت و در مجموع ۴ نفر از داوطلبان شکایت و اعتراض خود را در موعدهای قانونی ثبت کردند، لیکن هیچ‌گونه سندی ارائه نشد.

نماینده عالی دولت در ملایر تصریح کرد : در این میان و در شرایط خاص بعد از انتخابات، بعضی از دوستان خوب ما احساساتی شدند و برخی دیگر هم با اغراض مختلف حرف‌هایی زدند، لیکن شورای نگهبان پس از بررسی‌های لازم صحت انتخابات را تایید کرد.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: چرا کام مردم را تلخ می کنید؟ نظام و مردم را خرج خود نکنید ،شکست را بپذیرید و اخلاق انتخاباتی داشته باشید و ان شاالله برای دور بعد تلاش کنید.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: دور دوم انتخابات مجلس نیز با تهمیداتی که صورت گرفت و با تلاش‌های ستودنی اعضای شورای تامین، هیئات اجرایی، بازرسی و نظارت و بیش از ۳۵۰۰ نفر از دست اندرکاران مردمی، در صحت، سلامت و امنیت کامل برگزار شد.


فرماندار ویژه ملایر در ادامه ضمن عرض تبریک به حجت الاسلام "احد آزدیخواه" و "احمد آریایی‌نژاد" منتخبان مردم ملایر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد و گفت : فصل جدیدی از همکاری، وفاق، کار و تلاش برای مردم در این شهرستان آغاز شود و مردم بیش از پیش طعم شیرین خدمت را احساس کنند.

وی اظهار داشت :لازم می دانم از حضور دشمن شکن مردم شریف شهرستان در هر دو مرحله انتخابات دیگر بار تشکر نمایم، به علاوه از زحمات شبانه روزی همه مجریان خستگی ناپذیر، ناظران دلسوز، اعضای محترم شورای تامین شهرستان و فعالین عزیز رسانه کمال قدردانی را دارم.

در پایان این مراسم "شهرام ذبیحی"، مسئول بسیج رسانه شهرستان ملایر با اهداء لوحی از زحمات فرماندار و شورای تأمین شهرستان ملایر در راستای برگزاری انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برای حضور حداکثری مردم تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار