کد خبر: ۹۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 22 September 2015
نایب رییس هیات بدمینتون استان البرز گفت: تیم کیانا هاشمی و زهرا کهریزی قهرمان اولین مرحله رنکینگ جوانان دختر کشور شد.

الهام کیانی نزاد روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا، افزود: نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی جوانان دختر کشور در شهرستان بیرجند برگزار شد و قهرمانان این پیکارها در قسمت یکنفره و دونفره مشخص شدند.

وی افزود: در قسمت دونفره تیم دونفره کیانا هاشمی و زهرا کهریزی از البرز در برابر تیم مبینا نبی نژاد و منا جوادی مقدم از خراسان رضوی با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان شدند و به مقام قهرمانی رقابت های دونفره رنکینگ جوانان دست یافتند.

وی گفت: تیم مبینا نبی نژاد و منا جوادی مقدم از خراسان رضوی دوم شد.

نایب رییس هیات بدمینتون استان البرز گفت: تیم دونفره سحر احمد آبادی و الهه سپیدان از توابع تهران و تیم دونفره نازنین زمانی و هدیه شمس از تهران مشترکا سوم شدند.

کیانی نژاد افزود: در قسمت یکنفره نیز یگانه کرمانی از اصفهان در مصاف با الناز فیض منش از سمنان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافته و قهرمان این مرحله از رقابت های رنکینگ جوانان شد.

وی اظهار داشت: الناز فیض منش از سمنان مقام دوم ، پریا اسکندری از تهران و یاسمین شبیهی از سمنان به مقام سوم مشترک اولین مرحله رنکینگ جوانان دست یافتند.

وی افزود: همچنین اهدای مدال و جوایز این دوره از رقابت با حضور فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون ، مریم تیمور پور معاونت ورزش بانوان استان خراسان جنوبی و مریم دانش نایب رئیس بانوان استان برگزار گردید.

وی یادآور شد: هشت بازیکن برتر یکنفره یگانه کرمانی از اصفهان ، الناز فیض منش از سمنان ، پریا اسکندری از تهران ، یاسمین شبیهی از سمنان ، ریحانه شفیعی از تهران ، عسل فتوحی از البرز، ثمین عابد خجسته از تهران و پانته آ خدابخش از فارس و هشت تیم برتر دونفره تیم های کیانا هاشمی و زهرا کهریزی از البرز ، سحر احمد آبادی و الهه سپیدان از توابع تهران ، مبینا نبی نژاد و منا جوادی مقدم از خراسان رضوی ، نازنین زمانی و هدیه شمس از تهران ، فائقه بقائری و فاطمه احمدزاده از خراسان رضوی ، یگانه تفرشی و آیدا فاضلی از تهران ، شیما شالیان و پگاه شاکر از سمنان و پریسا سلمانی و لادن پرهیز از خراسان جنوبی می باشند.

نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور رده سنی جوانان با شرکت 14 تیم از 8 استان در قسمت دونفره و 28 بازیکن از 10 استان در قسمت یکنفره در شهرستان بیرجند برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار