اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در شروع فعالیت خود علیرضا بوژمهرانی را تا زمان تأیید نهایی شهردار آینده، به عنوان سرپرست شهرداری اصفهان انتخاب کردند.
کد خبر: ۹۸۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ 05 August 2021

دومین جلسه علنی شورای ششم شهر اصفهان با دستور انتخاب سرپرست شهرداری و تعیین حوزه اختیارات وی برگزار شد.

اعضای منتخب شورا در این جلسه با ۱۱ رأی از ۱۲ رأی علیرضا پوژمهرانی را به عنوان سرپرست شهرداری تا زمان تأیید نهایی شهردار آینده اصفهان انتخاب کردند.

ریس شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه، اظهار کرد: ما از امروز عضو شورای شهر اصفهان، شهر شهیدان، شهر شیخ بهایی و علامه مجلسی و دیگر عالمان و دانشمندان برجسته، شهر ارادتمندان به معصومین، شهر ایثارگران و شهر زندگی، زنده‌رود و بی زاینده‌رود هستیم.

محمد نورصالحی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، اصفهان مرکز نورافشانی جهان اسلام بوده و باید ادامه پیدا کند، گفت: باید بدانیم در چنین شهری خدمت خواهیم کرد و تلاش کنیم به شعارهایی که در زمان انتخابات مطرح کردیم و در راستای جبران مواردی که اعتقاد داشتیم در شهر خالی است، عمل کنیم.

وی ادامه داد: اصفهان همواره شهر مؤمنی بوده است، اما باید برای استقرار فرهنگ دینی بیش از پیش تلاش کرد و در این راستا هرچه ضرورت دارد را به منصه ظهور برسانیم.

نورصالحی با قدردانی از مردمی که امیدوارانه و مطالبه‌گرانه پای صندوق‌های رأی حضور یافتند و از اعضای شورا که در انتخاب هیئت رئیسه نماد عالی وحدت، همدلی و همسویی شدند، گفت: تک تک اعضا را شایسته‌تر از خود برای منصب ریاست می‌دانم اما با توجه به نظری که بود پذیرفتم و امیدوارم در کنار دیگر اعضای هیئت رئیسه بتوانیم پاسخگوی اعتماد اعضای شورا باشیم و تا پایان دوره با این همدلی فعالیت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار