مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: با توجه به بارش برف و کولاک و کاهش محسوس دما و بمنظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در معابر شهری و روستایی و محورهای جاده ای مدارس برخی شهرستان های استان غیرحضوری شد و برخی دیگر با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 02 February 2024

منصور شیشه فروش اظهار کرد: همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان‌های، فریدن، خوانسار و بویین میاندشت و مدارس بخش‌های نیاسر، قمصر، برزک و روستاهای بخش مرکزی کاشان و نیز مقاطع ابتدایی شهرستان گلپایگان روز شنبه (۱۴ بهمن ماه) با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: مدارس مقطع ابتدایی شهرستان فریدونشهر غیرحضوری خواهد بود و مدارس متوسطه اول و دوم با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار خواهد کرد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم های امدادی ادارات راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری ها در جهت بازگشایی و برف روبی محورهای جاده ای و معابر شهری و روستایی و همچنین ارایه خدمات اضطراری فعال می‌باشند.

به گفته شیشه فروش در حال حاضر محور سی سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محور روستایی کلوسه در پشتکوه فریدونشهر بعلت بارش برف و کولاک در مسدود است و به رانندگان توصیه میشود در تردد در محورهای غرب، جنوب و شمال استان از زنجیر چرخ استفاده نمایند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار