از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۵۸ پروانه اشتغال به کار مهندسی جدید دراستان اصفهان صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 27 January 2024

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تعداد صلاحیت جدید، تمدید و ارتقا بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ مورد بوده است.
سیدحسین محمودیه افزود: اعتلای دانش مهندسی، افزایش بهره وری منابع، مواد و انرژی از مهم‌ترین دستاورد‌های اجرای ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و ارتقا کیفیت ساخت و ساز‌ها از اهداف نظارت عالیه است.
وی گفت: بر این اساس برای کاهش تخلفات ساختمانی و ارتقای کیفیت ساخت‌وسازها، نظارت عالیه بر ساخت و ساز‌های استان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در مجموع ۸۰۳ طرح با مساحت ۱۲۸ هکتار اجرا شد که ۴۹۷ مورد منجر به توقف کارگاه شد.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: مطابق با ماده ۴ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان دارندگان مدرک تحصیلی کارشناس و بالاتر در هر یک از رشته‌های اصلی یا رشته‌های مرتبط می‌توانند از طریق تقاضای صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی با توجه به مدارک تحصیلی و سوابق کار و تجربه در یک یا چند زمینه خدمات مهندسی از طریق طراحی، محاسبه، نظارت، اجرای بهره‌برداری، نگهداری، کنترل و بازرسی امور آزمایشگاهی، مدیریت ساخت و تولید، نصب، آموزش و تحقیق، درخواست تشخیص صلاحیت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار