کد خبر: ۹۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 20 September 2015

نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازسازی صحنه های هشت سال جنگ تحمیلی برای نسل امروز است.

عزیز اکبریان درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی رزمندان در دفاع از آرمان‌های انقلاب و صیانت از خاک وطن است.

وی افزود: این هفته فرصتی برای انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان و کسانی است که ذهنیت و تصوری درخصوص وقایع و اتفاقات آن دوران ندارند.

این مسئول با تاکید برضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: باید تلاش شود خاطرات دفاع مقدس برای مردم زنده شود.

وی درادامه بر ضرورت معرفی ایثارگران و چهره های شاخص دوران جنگ به مردم تاکید کرد و گفت : معرفی رزمندگان دوران جنگ سبب انتقال آرمان‌ها و نگرش آنها به نسل‌های بعدی خواهد شد.

نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ ایثار مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است، افزود: امروز صیانت از دستاوردهای خون شهدا و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب و شهدا وظیفه ای عمومی است.

این مسئول ادامه داد: بدون شک اگر مردم درمسیر شهدا و ولایت فقیه حرکت کنند دشمنان نمی‌توانند هیچ یک از برنامه‌ها و نقشه های خود را عملیاتی سازند.

وی درپایان برضرورت برگزاری هرچه باشکوه تر نمایشگاه هفته دفاع مقدس درکرج تاکید کرد و گفت: این نمایشگاه که به همت شهرداری کرج برگزار می‌شود باید گوشه‌ای از ایستادگی و تلاش رزمندگان کشور درمقابله با دشمن بعثی را به نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار