دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از صدور دستور شناسایی و تشکیل پرونده برای خاطیان در پرونده کلیپ درگیری دختران در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ 12 July 2021

روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن صحنه هایی از درگیری چند دختر جوان دیده می شد این موضوع در حالی بیشتر اذهان عمومی را درگیر کرد که در فیلم منتشر شده مشاهده می‌شود چند دختر با یکدیگر درگیر می‌شوند و موهای هم را می‌کشند ویکی از دختران از درون لباسش یک قمه در می‌آورد. تلاش برای شناسایی و دستگیری منتشر کنندگان فیلم و عوامل این درگیری در دستور کار پلیس قرار دارد.

این قصه پرغصه وقتی روی تلخ خود را بیشتر نشان داد که بسیاری از کاربران فضای مجازی تلاش کردند با بهره گیری از ادبیات طنز به راحتی از این موضوع فرهنگی اجتماعی گذر کنند.

علی اصفهانی در واکنش به انتشار کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد دختر نوجوان اصفهانی اظهار داشت: ناهنجاری‌های اجتماعی در غفلت خانواده‌ها و نهادهای متولی فرهنگی به صورت جدی نوجوانان را در معرض تهدید قرار داده است.

وی ضمن اشاره به صدور دستور برای شناسایی و تشکیل پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای افراد خاطی بر ضرورت بررسی روان شناسی و جامعه شناختی برخی رفتارهای هنجارشکنانه تاکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب در عین حال از خانواده‌ها نیز خواست تا به این نکته مهم نیز توجه کنند که عواقب ناشی از عدم نظارت و تقلید برخی حرکات یا دسترسی به سلاح سرد می‌تواند جبران ناپذیر باشد و خشونت و حتی قتل را به کانون خانواده‌ها بکشاند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: درگیری دختران در اصفهان ربطی به اراذل و اوباش و فرقه های ضاله ندارد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر در خصوص درگیری چند دختر نوجوان در یکی از پارک‌های اصفهان اظهار داشت: این درگیری دعوایی بین دختران بوده است.

وی افزود: درگیری دختران نوجوان ربطی به تحریک شدن از سوی اراذل و اوباش و فرقه‌های ضاله نداشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی پیگیر بررسی این پرونده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار