رئیس ستاد استانی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان از میثاق عوامل جشنواره بین‌المللی فیلم با شهدای نوجوان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 22 September 2015
رئیس ستاد استانی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان از میثاق عوامل جشنواره بین‌المللی فیلم با شهدای نوجوان خبر داد.

به گزارش فارس؛ محمدابراهیم الهی‌تباردر نشست هماهنگی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان در همدان، با تأکید بر اینکه باید هماهنگی‌ها برای کاهش مشکلات بیشتر شود، اظهار کرد: تمام توان استان برای برگزاری بهتر جشنواره بین‌المللی فیلم به‌کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه تجهیزات سالن‌ها نیز باید به بهترین شکل برای اکران فیلم‌ها لحاظ شود، تصریح کرد: متولی هر سالن آذین‌بندی مناسب را برای آن در نظر بگیرد تا به خوبی از ظرفیت هر سالن استفاده شود.

رئیس ستاد استانی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان ضمن تأکید بر فراهم ساختن امکانات برای استقبال مطلوب تماشاگران از فیلم‌های جشنواره خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تراکم حضور مردم در مقابل سالن‌ها سعی بر افزایش تعداد سالن‌ها شود تا نوجوانان بیشتری از دیدن فیلم‌ها لذت ببرند.

وی با بیان اینکه باید به نحو مطلوب و شایسته‌ای از ظرفیت دانش‌آموزان در جشنواره نوجوانان استفاده کرد، افزود: آموزش و پرورش به بهترین شکل در جشنواره فیلم که مختص نوجوانان است، ورود کند.

الهی‌تبار با بیان اینکه همدان در زمینه تماشاگر ظرفیت بالایی دارد، تصریح کرد: باید با فراهم کردن امکانات لازم بتوان از همه تماشاگران به خوبی بهره‌مند شد.

وی از استقرار «میز جشنواره» در مدارس در ایام برگزاری جشنواره فیلم استقبال کرد و گفت: این میز در تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم نوجوانان اثرگذار است و دانش‌آموزان در جریان برگزاری این رویداد فرهنگی قرار می‌گیرند.

رئیس ستاد استانی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های نوجوانان با تأکید بر اینکه عوامل و دست‌اندرکاران جشنواره باید زیر پوشش بیمه قرار گیرند، اظهار کرد: همچنین سالن‌های اکران فیلم علاوه بر تعمیر و تجهیز باید به سیستم اطفاء حریق مجهز باشند.

وی خاطرنشان کرد: در آغاز بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان، همزمان با بازگشایی مدارس «زنگ سینما» نیز در همدان نواخته می‌شود.

الهی‌تبار از غبارروبی گلزار شهدا و میثاق با شهدای نوجوان نیز خبر داد و گفت: این اقدام ارزشمند پیش از افتتاحیه جشنواره انجام خواهد شد.

در این جلسه اعضای کمیته‌های مختلف جشنواره نیز از برنامه‌های در دست اجرای خود گزارشی ارائه کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار