دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شرکت عمران شهر جدید بهارستان برای احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی و پردیس بزرگ دانشگاه علوم پزشکی در این شهر به توافق رسیدند.
کد خبر: ۹۶۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ 02 June 2021

دکتر طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز چهارشنبه در دیدار با محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان برای احداث دانشگاه پردیس علوم پزشکی و ساخت یک بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در این شهر توافق کردند. 

احداث بیمارستان در شهر بهارستان یکی از مطالبه‌های قدیمی مردم این شهر ۱۲۰ هزار نفریست که با تحقق آن، سرانه بهداشت و درمان در این شهر جدید بطور چشمگیری ارتقا خواهد یافت.

روابط عمومی شرکت عمران بهارستان امروز همچنین از احداث پردیس بزرگ دانشگاه علوم پزشکی با وسعت ده‌ها هکتار در این شهر خبر داد و گفت: ساخت دانشگاه پردیس علاوه بر ارتقای سطح بهداشت و درمان این شهر، برای کل استان اصفهان نیز برکات فراوانی خواهد داشت و با وجود دانشگاه‌های شیخ بهایی، نقش جهان و پیام نور، احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی، بهارستان را به قلب علمی شهرهای جدید کشور تبدیل خواهد کرد و شهر جدید بهارستان، نخستین شهر جدید کشور خواهد بود که در آن دانشگاه علوم پزشکی دایر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار