استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: دانش آموزان و خانواده‌ها بابت شیوع ویروس کرونا در برگزاری حضوری امتحانات دغدغه نداشته باشند زیرا برگزاری تمامی امتحانات حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موارد پیشگیرانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۶۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 23 May 2021

عباس رضایی روز یکشنبه در بازدید از یکی از حوزه‌های امتحانی حضوری اصفهان افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در استان اصفهان قابل قبول ارزیابی می‌شود و نشان می‌دهد که حفظ سلامتی دانش آموزان از جمله اولویت‌های آموزش و پرورش بوده است.

وی ادامه داد: بابت مدیریت و تدابیر مدیرکل آموزش و پرورش استان باید قدردانی کرد زیرا تمامی مباحثی که باید برای حفظ سلامتی و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا مدنظر قرار گرفته باشد در امتحانات حضوری رعایت شده است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: برای برگزاری باشکوه انتخابات و برپایی امتحانات حضوری می‌طلبد که در گام نخست به سلامت مردم اهمیت داده شود و در این راستا تمامی ضوابط بهداشتی و جلوگیری از انتقال بیماری و ویروس مدنظر قرار گیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: این که شماری از دانش آموزان و خانواده‌های آنان دغدغه شیوع ویروس و انتقال بیماری داشته باشندمنطقی است و بر همین اساس برنامه ریزی‌ها برای برگزاری امتحانات با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مقرر شده است.

 استاندار اصفهان با هدف نظارت و بررسی وضعیت پروتکل‌های بهداشتی به همراه مدیرکل آموزش و پرورش از دبیرستان دخترانه فرهنگ مفضلی واقع در خیابان شیخ بهایی بازدید کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار