مدیرکل پارلمانی وزارت اقتصادگفت : طی ۲ سال گذشته بدترین وضعیت اقتصادی در کشور حاکم بود که دولت به خوبی توانست از این تنگنا عبور کند.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 11 March 2021
مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به تنگناها و فشارهای اقتصادی که به واسطه تحریم‌ها علیه ایران اعمال شد گفت: دولت تدبیر و امید عملکرد خوبی در پرداخت حقوق‌ها داشت و این یکی از نقاط قوت دولت محسوب می‌شود.
 
به گزارش تابناک همدان از ملایر : شهروز برزگر گلشانی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در شهرستان ملایر اظهار کرد : طی ۲ سال گذشته بدترین وضعیت اقتصادی در کشور حاکم بود که دولت به خوبی توانست از این تنگنا عبور کند.

وی عنوان کرد : در زمانی که کشور در بدترین شرایط تحریم‌ها قرار گرفته است و با وجود شیوع ویروس کرونا و فشارهایی که از سوی دشمنان وارد می‌شود، بخش دولتی و خصوصی باید دست به دست دهند تا بتوان به خوبی کشور را مدیریت و از این مرحله سخت نیز با موفقیت عبور کنیم.
 
برزگر گلشانی تصریح کرد : کشور سالانه ۳۰ هزار میلیارد تومان هزینه جاری دارد که با افزایش ۲۵ درصدی حقوق از سال آینده این رقم با هزینه جاری به حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد، در حالی‌که درآمد دولت از مالیات ۱۵ هزار میلیارد تومان است و کشور باید از طریق مالیات اداره شود و وابستگی به نفت کاهش یابد.

وی افزود : باید وزارت امور اقتصادی و دارایی در یک حاشیه باشد تا بتوان کشتی اقتصادی کشور را بهتر هدایت و مدیریت کرد.

مدیر کل پارلمانی وزارت اقتصاد تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن انتخابات ۱۴۰۰ باید با وحدت، همدلی و در کنار هم بودن، همانند دوره‌های قبل انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم رقم بزنیم.

برزگر گلشانی اطهار امیدواری کرد و گفت : از هم اکنون باید خود را برای انتخابات پیش‌رو آماده کنیم و از تمام توان و ظرفیت خود برای تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای و رای به جمهوریت نظام استفاده کنیم.

برزگر گلشانی همچنین برگزاری نشست امروز در ملایر را مطلوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: مشکلات و درخواست‌هایی که در این نشست مطرح شد، به طور مشخص در استان پیگیری و چنانچه رفع نشد، از طریق معاونت حقوقی مجلس پیگیری و رفع خواهد شد تا در سفر بعدی در سال ۱۴۰۰ این مصوبات اجرایی و محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار