عضو شورای اسلامی شهر قم یکی از سیاست‌های دوره پنجم شورای شهر را توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی عنوان کرد و گفت: در همین راستا هشت سالن فرهنگی ورزشی در مناطق شهر اجرا شده و یا در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 14 November 2020

به گزارش تابناک قم، حسن طلایی با بیان اینکه شهر موجود زنده‌ای است که باید دائما به نیازهای آن پاسخ داد اظهار کرد: اعضای شورای شهر تلاش می‌کنند که تمام مناطق شهر از خدمات یکسانی برخوردار شوند.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و کاهش درآمد شدید شهرداری‌ها افزود: با توجه به اینکه امسال سال آخر دوره پنجم شورای شهر است در ماه‌های باقیمانده اولویت نخست شهرداری باید تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و رفع گره‌های اجرایی برای حل مشکلات مردم باشد.

عضو شورای شهر قم با اشاره به اجرای طرح‌های چون بلوار آیت‌الله بروجردی، تقاطع شهید کریمی، ساماندهی بلوار زائر، تقاطع غیرهمسطح ولیعصر، اجرای باغ پرندگان، تقاطع جعفریه، تقاطع بلوار فردوسی، تونل جمهوری، ادامه تملکات فاز 5 بلوار عماریاسر در دوره پنجم شورای شهر افزود: یکی از پروژه‌های محوری بلوار فردوسی به عنوان یکی از محورهای شریانی شهر به طول بیش از 20 کیلومتر است.

وی یکی از سیاست‌های دوره پنجم شورای شهر را توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی عنوان و تصریح کرد: در همین راستا هشت سالن فرهنگی ورزشی در مناطق شهر اجرا شده و یا در حال اجرا است.

طلایی بیان کرد: این سالن‌ها با استانداردهای روز ورزشی در حال احداث بوده و توجه جدی به امکانات آنها شده است.

وی به توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی و تفریحی اختصاصی بانوان اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم در شهرها توسعه حمل و نقل عمومی است که دولت با توجه به محدودیت‌های مالی حمایتی از این امر انجام نمی‌دهد؛ با این وجود در شهر قم با خریداری تعدادی ناوگان اتوبوس تقویت خوبی در این سیستم حمل و نقلی صورت گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار