تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: امروز دست های زیادی برای ایجاد اختلاف بین امت اسلام دراز شده که باید این دست ها را قطع کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ 10 April 2024

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز عید فطر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: انسان ممکن است در طول سال به انواع گناهان مبتلا شود که ماه مبارک رمضان فرصت استثنایی برای پاکی روح انسان است که از سوی خداوند متعال به آدمی هدیه داده شده است.

امام جمعه قم گفت: دستاورد مهم رمضان را باید با دقت مراقبت کرد و عید سعید فطر ارتباط تنگاتنگی با پیامبر اسلام دارد و در قنوت نماز امروز نیز بارها نام ایشان را تکرار کردیم.

آیت الله سعیدی بیان کرد: اگر در روز عید فطر امت محمد رسول الله کار شایسته ای انجام دهند، در این صورت عید فطر عید واقعی و محمدی خواهد بود.

آیت الله سعیدی تاکید کرد: مهمترین موضوعی که پیامبر اسلام از امت خود تقاضا دارد، حفظ اتحاد و وحدت مسلمین است که در این صورت می‌توان به همه اهداف جامعه اسلامی دست یافت که اگر در همه ملت‌های اسلامی این امر رخ می‌داد امروز مردم غزه دچار گرفتاری نبودند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: امروز دست‌های زیادی برای ایجاد اختلاف بین امت اسلام دراز شده که باید این دست‌ها را قطع کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار