طوس کیانی بابیان اینکه امیدواریم با فرهنگ سازی اهدای پلاسما افراد بیشتری نسبت به این امر خداپسندانه و هم نوع دوستانه اقدام کنند، گفت: از نظر تأمین دارو و امکانات درمانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا مشکل و کمبودی در همدان وجود ندارد.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 03 September 2020
مسئول بیماری‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از اهدای ۲۱۰واحد پلاسما توسط بیماران بهبودیافته کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش مهر، کیانی با بیان اینکه خوشبختانه از آغاز ماه محرم تا کنون شاهد افزایش چشمگیر اهدای پلاسما از بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در استان همدان هستیم، گفت: تاکنون ۲۱۰ واحد پلاسما توسط بهبودیافتگان کرونایی در استان اهدا شده است.

کیانی با بیان اینکه استان همدان از نظر اهدای پلاسما از استان‌های موفق کشور محسوب می‌شود، عنوان کرد: بهبودیافتگان کرونا یک ماه پس از بهبودی و در صورتی که مبتلا به بیماری‌های خاص و زمینه‌ای نباشند و سن آن‌ها بین ۱۸ تا ۶۰ سال باشد می‌توانند برای اهدای پلاسما اقدام کنند.

مسئول بیماری‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: تا کنون به ۱۵۰ بیمار مبتلا به کرونا پلاسما تزریق شده است.

کیانی بابیان اینکه امیدواریم با فرهنگ سازی اهدای پلاسما افراد بیشتری نسبت به این امر خداپسندانه و هم نوع دوستانه اقدام کنند، گفت: از نظر تأمین دارو و امکانات درمانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا مشکل و کمبودی در همدان وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار