مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: حدود هزار و ۳۰۰ مجلس عزاداری در قم برگزار می‌شود که بر اساس ارزیابی‌ها شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بیش از ۹۰ درصد هیئت‌های مذهبی استان رعایت می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 27 August 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی چهارشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به اینکه برای استقبال از محرم با توجه به شرایطی که داریم جلسات بسیاری را برای آگاهی و تجیه مداحان و مسئولان هیأت‌های مذهبی برگزار کردیم گفت: هیأت‌های عزاداری در اولین قدم خودشان باید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا نظارت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره نظارت‌های مستمر مجموعه سازمان تبلیغات بر عملکرد هیأت‌های مذهبی گفت: حدود هزار و ۳۰۰ مجلس عزاداری در قم برگزار می‌شود که بر اساس ارزیابی‌ها شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بیش از ۹۰ درصد هیئت‌های مذهبی استان رعایت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به تولید محتواهای مناسب برای هیأت‌های مذهبی، تصریح کرد: طرح‌های ابتکاری و نوآورانه بسیار ارزشمندی برای اقامه عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در استان قم ارائه شده و محرم فرصت خوبی برای هم افزایی ظرفیت‌های عظیم فرهنگی در این شهر مقدس است.

جلسه شورای فرهنگی عمومی استان قم با حضور بهرام سرمست استاندار قم، آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و جمعی از مدیران و مسؤولان نهادها و دستگاه‌های فرهنگی در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار