واکنش رییس هیات فوتبال همدان به تخلفات بازی چوکا و شهرداری بندرعباس:
رییس هیات فوتبال همدان گفت: کمیته اخلاق ضمن بررسی موشکافانه اتفاق‌های بازی چوکای تالش و شهرداری بندرعباس، با متخلفان برخورد قاطع کند.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ 23 August 2020
رییس هیات فوتبال همدان گفت: کمیته اخلاق ضمن بررسی موشکافانه اتفاق‌های بازی چوکای تالش و شهرداری بندرعباس، با متخلفان برخورد قاطع کند.

به گزارش تابناک همدان؛ عباس صوفی اظهار داشت: هم اکنون شاهد نقطه مهم مبارزه با اتفاق‌های ناپاک در فوتبال کشور هستیم و کمیته اخلاق این فرصت را دارد که با برخورد قاطعانه با متخلفان بازی چوکا و شهرداری بندرعباس، ریشه این اتفاق‌های ناجوانمردانه را قطع کند.

وی بیان کرد: صحنه‌های گل بازی چوکای تالش و شهرداری بندرعباس برای هر بیننده حاوی ناپاکی برخی در فوتبال است که باید با این افراد برخورد قانونی صورت بگیرد.

صوفی خاطرنشان کرد: کمیته اخلاق اگر برخورد قاطع و قانونی با تخلف‌های این بازی داشته باشد دیگر هیچ فردی به خود اجازه نمی‌دهد که این چنین فوتبال را آلوده کند.

وی افزود: در روز‌های اخیر حتی بسیاری از چهره‌های سرشناس فوتبال کشور که صحنه‌های گل را بازبینی کرده اند، به حرکات عجیب برخی بازیکنان اشاره کرده اند.

رییس هیات فوتبال همدان با بیان اینکه برخی بازیکنان از جمله دروازه بان شهرداری بندرعباس نیز در صفحه شخصی خود به کم کاری شماری از هم تیمی‌های خود در بازی مقابل چوکای تالش اشاره کرده است، گفت: اسناد این مطالب در فضای مجازی موجود است.

وی یادآور شد: رسیدگی به این پرونده خواسته صد‌ها دوستدار تیم پاس است چرا که معتقدیم حق پاس در هفته پایانی به طور کامل پایمال شده و توجه نداشتن به این مهم چه بسا ترویج دهنده ناپاکی در فوتبال کشور خواهد بود.

صوفی با تاکید براینکه پیگیری‌های لازم مبنی بر اعتراض به تخلف‌های دیدار چوکا و شهرداری بندرعباس به مسوولان فدراسیون در قالب مکاتبه هیات فوتبال و باشگاه پاس صورت گرفته است، گفت: رسیدگی به این پرونده را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار