رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار گفت: توسعه امامزاده میرشمس‌الدین در روستای زاغه شهرستان بهار نیازمند 300 میلیون تومان است.
کد خبر: ۸۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 03 September 2015
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار گفت: توسعه امامزاده میرشمس‌الدین در روستای زاغه شهرستان بهار نیازمند 300 میلیون تومان است.

به گزارش فارس؛علی حسینی با بیان اینکه امسال در زمینه وقف؛ وقف و سرمایه‌گذاری جدیدی نداشتیم، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اداره اوقاف اجرای طرح «مودت» در قالب توسعه و پیشرفت حرم‌ها و امامزاده‌ها در شهرستان بهار است.

وی ادامه داد: در این زمینه یکی از این طرح‌ها توسعه امامزاده میرشمس‌الدین در روستای زاغه شهرستان بهار است که در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال این پیشرفت به 80 درصد می‌رسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار اعتبار صرف شده برای این امامزاده را 300 میلیون تومان دانست و گفت: برای تکمیل این امامزاده حدود 300 میلیون دیگر نیاز است.

وی در زمینه جذب وقف نیز اظهار کرد: برای جذب و تشویق خیرین شهرستان جلساتی را برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم در این زمینه وقف جدید را داشته باشیم.

حسینی در ادامه سخنانش بیان کرد: یک دفتر به نام مرکز مشاوره وقف در شهرستان تأسیس شده که کارشناسان اوقاف در زمینه موقوفات مشاوره می‌دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه برای دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت نیز بیان کرد: اداره اوقاف در این زمینه طرح «مهر تحصیلی» را در دست اجرا دارد که این طرح از اواسط شهریورماه آغاز می‌شود.

وی افزود: با شناسایی این افراد از طریق سازمان بهزیستی و کمیته امداد، تأمین مایحتاج آنها شامل کیف، کتاب درسی و لوازم‌التحریر انجام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار