رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح مهر تحصیلی برای سومین سال توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 02 September 2015
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح مهر تحصیلی برای سومین سال توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد.

به گزارش فارس،حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپوربا اشاره به اینکه 63 درصد از اراضی شهرستان ملایر موقوفه است اظهار کرد: شهرستان ملایر از نظر وقف جایگاه برتر استان و در کشور نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه بزرگترین واقف شهرستان ملایر مرحوم سیف‌الدوله است گفت: نیات این واقف بزرگ در بخش‌های مختلف از جمله درمان، امور فرهنگی، تحصیلی، عمرانی و روضه‌خوانی است.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه اداره اوقاف ملزم به اجرای نیات واقف است افزود: در راستای نیت واقف و کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند امسال برای سومین سال طرح مهر تحصیلی از اواخر شهریورماه در ملایر اجرا می‌شود.

وی از بهره‌مندی 700 دانش‌آموز نیازمند ملایر در طرح مهر تحصیلی خبر داد و افزود: با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و اداره آموزش و پرورش ملایر، دانش‌آموزان نیازمند از مزایای طرح مهر تحصیلی بهره‌مند خواهند شد.

اسدپور تصریح کرد: در این زمینه برای هر دانش‌آموز بسته کامل لوازم‌التحریر تهیه خواهد شد که همزمان با شروع سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز یک‌هزار و 200 بسته لوازم‌التحریر با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان از محل نیات واقف در قالب این طرح به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکهکمک‌های اوقاف در سال گذشته به دانشجویان و طلاب نیازمند نیز انجام گرفته است خاطرنشان کرد: امسال بنا داریم به دانشجویان و طلاب نیازمند نیز در راستای نیت واقف کمک‌های مالی را داشته باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار