عضو شورای اسلامی شهر همدان از ساماندهی مراکز خدماتی واقع در منطقه توریستی گنج نامه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲ 28 February 2015

عضو شورای اسلامی شهر همدان از ساماندهی مراکز خدماتی واقع در منطقه توریستی گنج نامه خبر داد.

به گزارش ایسنا: "کامران گردان" ، با اعلام این خبر، اظهار کرد: برق، آب و گاز این مراکز تامین شده همچنین سیستم نورپردازی این منطقه اصلاح شده تا در زمان بعد از غروب آفتاب نیز این منطقه همچنان روشن است.

وی افزود: نمازخانه در این منطقه احداث شد تا مسافران به هنگام بازدید از این منطقه بتوانند نماز شان را به موقع بجا بیاورند.

گردان با بیان اینکه منطقه گنج نامه همدان سابقه تاریخی و تفریحی دارد و به ثبت جهانی رسیده است، گفت: برای رفاه حال شهروندان و مسافرانی که از این منطقه بازدید می کنند در ابتدای ورودی این منطقه نرده کشی انجام شده تا از احتمال هر گونه سقوط جلوگیری شود.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: دست فروشانی که در منطقه گنج نامه به امر دست فروشی مشغول هستند به سمت جاده تویسرکان هدایت شده و وجود آنها نیز در این منطقه ضرورت دارد اما قرار گرفتن آنها در مسیر ورود آبشار مناسب نبود که این امر اصلاح شد.

وی ادامه داد: با کمک مجموعه نیروی انتظامی مسائل مربوط به قلیان در این منطقه اصلاح و پاکسازی شده است.

گردان خاطرنشان کرد: سیستم صوتی برای ایام نوروز در نظر گرفته شده که در این راستا پیامهای آموزش شهروندی، پیامهایی در قالب حفظ و حراست از محیط زیست گنج نامه توسط بازدید کنندگان و در نهایت پخش آهنگهای مجاز از طریق این سیستم صوتی پخش خواهد شد.

وی گفت: در ایام نوروز مجموعه میراث فرهنگی نیرو هایی ر ا برای توضیح کتیبه ها به مسافران باید مستقر کند تا مسافران بتوانند با این جاذبه توریستی آشنا شوند و برای همیشه در ذهنشان ماندگار شود.

گردان حضور عکاسان حرفه ای را به صورت خودجوش در این منطقه لازم دانست و گفت: در این ایام با حجم زیادی را مسافران مواجه هستیم که بهتر است عکاسان در این زمان حضور داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد:  هدف اصلی ما بازدید گردشگران از منطقه توریستی گنجنامه است چرا که حضور گردشگران در این منطقه رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

وی از بازدید مسیر جدید گنج نامه خبر داد و گفت: متولی ایجاد مسیر دوم گنج نامه از سمت تپه های عباس آباد به گنج نامه مجموعه راه و شهر سازی است که باد اعتبارات لازم را برای این مسیر در نظر بگیرد و این موضوع به شهرداری هیچ ارتباطی ندارد اما مجموعه شورای شهر از این مسیر بازدید به عمل آورده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار