مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان همدان طی پیامی هفته کارگر را به قشر شریف وپر تلاش کارگران کشور بخصوص کارگران استان همدان تبریک گفت.
کد خبر: ۸۴۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 25 April 2020
مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان همدان طی پیامی هفته کارگر را به قشر شریف وپر تلاش کارگران کشور بخصوص کارگران استان همدان تبریک گفت.

متن پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


مقام معظم رهبری:

استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته جهانی کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت کار و تکریم خدمات بی دریغ کارگران شریف و صبور جامعه است که با اراده‌ای قوی و روحیه‌ای خستگی ناپذیر، در راه سربلندی، خوداتکایی و پیشرفت کشور گام بر می‌دارند.

علیرغم پیشرفت و توسعه تکنولوژی، هنوز جوامع بشری چرخش امور جاری و زندگی خود را از ساده‌ترین سطح تا پیچیده‌ترین آن‌ها مرهون دستان پر توان قشر نجیب و پرتلاش کارگر می‌باشدوبی تردید نقش کارگران عزیر در به حرکت درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور و حفظ استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران اسلامی، نقشی مهم و حیاتی است؛ با توجه به شرایط خطیر کشور، تحریم‌های حداکثری اعمال‌شده، تبعات بیماری کرونا، حوادث غیرمترقبه و تبعات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، جامعه کارگری همچون گذشته با تعهد و مجاهدت خالصانه خود، چرخه اقتصاد کشور را به تحرک و جنبش واداشته و با نهایت توان خود در جهت جهش تولید پیروز میدان پیکار اقتصادی خواهند بود.

اینجانب هفته و روز کارگر را به خانواده بزرگ جامعه کار و تلاش کشور بخصوص جامعه کار و تولید استان همدان تبریک عرض نموده و امید است با تلاشی فراگیر و بهره‌مندی صحیح از اندیشه‌های نو و هنر بازوی شما کارگران شاهد تحقق آرمان‌های والای انقلاب باشیم.

 احمدتوصیفیان
مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار