سرپرست اداره تعاون روستائی کرج از توزیع شش هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده بین ۴۰۰ دامدار کرجی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 20 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ به همت اداره تعاون روستائی و کشاورزی کرج به منظور رعایت بهداشت فردی و عمومی و مقابله با ویروس کرونا به میزان شش هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده توسط شرکت تعاونی کشاورزی دامداران کرج بین ۴۰۰ عضو این تعاونی توزیع شد.

فرشاد ایمانی، سرپرست اداره تعاون روستائی کرج با اشاره به این که شبکه‌های تعاون‌های روستائی و کشاورزی کرج شامل بزرگترین و فراگیر‌ترین تشکلات مردمی در بخش کشاورزی و دامپروری در کرج است در خصوص کمک به دامداران کرجی گفت: این اداره بالغ بر ده هزار نفر عضو کشاورز و دامدار را تحت پوشش دارد و از دیر باز وظیفه تامین و ارائه خدمات به کشاورزان و دامپروران اعم از تامین نیاز‌ها و مایحتاج حرفه‌ای و معیشتی این اعضا عهدار بوده است. 

او افزود: در شرایط کنونی برای مقابله با ویروس کرونا نیز در کنار آن‌ها هستیم و با کمک و همکاری شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامدرادن و نیز خیرین اقلام بهداشتی مقابله با کرونا را در اختیار آنان قرار خواهد داد.

علی اکبر علیزاده مدیر عامل شرت تعاونی کشاورزی دامداران کرج نیز با توجه به این که در روز‌های سخت مقابله با کرونا نباید اجازه داد تا خللی در چرخه تولید وارد شود گفت: این کار با دو هدف صورت گرفت اول این که به این شکل بتوانیم بهداشت محیط و سلامت فردی در محیط دامدرای‌ها به خصوص گاوداری‌ها فراهم کنیم و در جهت جلوگیری از ویروس کرونا در این اماکن قدمی برداشته باشیم.

مدیر عامل شرت تعاونی کشاورزی دامداران کرج افزود: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر شعار سال ۹۹ جهش تولید پس از رونق تولید شرایطی ایجاد کنیم تا در چرخه تولید و فراورد‌های دامی مشکلی ایجاد نشود و دامداران بتوانند با به کارگیری این محلول و ضد عفونی کردن محیط علاوه بر سلامت فردی خودشان محصولی کاملا بهداشتی و به دور از ویروس کرونا تحویل بازار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار