کامران گردان راه‌اندازی این رزمایش که از جنس ایثار و فداکاری است را منشأ ثمرات ارزشمندی در جامعه برشمرد و گفت: همدانی‌های جهادی و بزرگ‌منش همچون گذشته پا پیش گذاشته و در اقدامی خداپسندانه نسبت به رفع نیازمندی‌های افراد کم‌بضاعت، اقدام می‌کنند و حضور مردم در این رزمایش ایثار و انفاق، الگویی شایسته برای جهانیان خواهد بود.
کد خبر: ۸۳۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 15 April 2020
رئیس شورای شهر همدان گفت: با توجه به تعطیلی روزبازار‌ها و مشکلات به وجود آمده برای معیشت افراد فعال در این بخش بر اساس تصمیم اعضای شورای شهر بسته‌های حمایتی برای این افراد لحاظ می‌شود.

به گزارش مهر، گردان با اشاره به آمادگی مدیریت شهری همدان برای اجرای رزمایش گسترده کمک به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان از مردم همدان دعوت کرد تا به این رزمایش ملی بپیوندند، گفت: مجموعه مدیریت‌شهری از همان روز‌های آغاز شیوع بحران کرونا با تجمیع اقدامات جهادی در خط مقدم مبارزه با این ویروس حاضر شد و ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا را با هدف خدمت راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی شهر همدان، رویکرد فرهنگی شهرداری نیز همواره مورد تأکید و اقدامات انجام شده با بازخورد مطلوب مردم همراه بوده است، افزود: اقدامات تا پایان شکست ویروس کرونا در شهر همدان ادامه دارد.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه با توجه به تبعات اقتصادی کرونا در سطح شهر و همچنین تعطیلی صنوف مختلف، روز بازار‌ها و مشکلات به وجود آمده برای معیشت افراد فعال در این عرصه‌ها و کسب‌وکار‌های آسیب‌دیده، بر اساس تصمیم تمامی اعضای شورای شهر، بسته‌های حمایتی برای این افراد در نظر گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان که به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا تأکید کردند در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج)، صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به وجود آوریم. گفت: مدیریت‌شهری همدان نیز همچون گذشته بر اساس فرمایشات ایشان، در خط مقدم دستگیری از محرومان و نیازمندان ادای تکلیف می‌کند.

گردان با تاکید بر اینکه عبور از این روز‌های سخت، نیازمند همراهی تمام اقشار جامعه و کسانی است که توانایی کمک به نیازمندان را دارند؛ افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان که روز‌های از خودگذشتگی و توجه به مستمندان است از تمامی مردم نیکوکار همدانی دعوت می‌کنیم با پیوستن به این رزمایش ملی، پایان ماه مهمانی الهی را با پایان دادن به غم و اندوه هموطنان نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا پیوند بزنند.

وی راه‌اندازی این رزمایش که از جنس ایثار و فداکاری است را منشأ ثمرات ارزشمندی در جامعه برشمرد و گفت: همدانی‌های جهادی و بزرگ‌منش همچون گذشته پا پیش گذاشته و در اقدامی خداپسندانه نسبت به رفع نیازمندی‌های افراد کم‌بضاعت، اقدام می‌کنند و حضور مردم در این رزمایش ایثار و انفاق، الگویی شایسته برای جهانیان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار