دور دوم و سوم جشنواره استعدادیابی خانه هوش و خلاقیت استان همدان با حضور ۱۷۰ کودک و نوجوان شرکت کننده در ۱۶ دوره آزمایشی به پایان رسید.
کد خبر: ۸۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 24 August 2015
دور دوم و سوم جشنواره استعدادیابی خانه هوش و خلاقیت استان همدان با حضور ۱۷۰ کودک و نوجوان شرکت کننده در ۱۶ دوره آزمایشی به پایان رسید.

به گزارش مهر، رئیس هیئت ورزش های همگانی استان همدان در مراسم اختتامیه دور دوم و سوم جشنواره استعدادیابی خانه هوش و خلاقیت استان همدان در جمع ۱۷۰ نفر از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در ۱۶ دوره آزمایشی جشنواره استعدادیابی و خانواده های آنان، اظهار داشت: کمیته بازی های فکری یکی از زیرمجموعه های ورزش های همگانی است.

هادی سبزواری با تاکید براینکه این کمیته آمادگی خدمت رسانی به جامعه را با پر کردن اوقات فراغت افراد دارد، افزود: استقبال از خانه هوش همدان نشانه رشد و شکوفایی این مجموعه است.

مدیر عامل خانه هوش و خلاقیت همدان نیز در این مراسم بیان کرد: جشنواره استعداد یابی با هدف کشف استعدادیابی، پرورش هوش و خلاقیت کودکان و نوجوانان برای نخستین بار در پاییز ۹۳ در ۹ آیتم با حضور ۳۵ نفر از کودکان و نوجوانان علاقمند آغاز به فعالیت نمود.

علیرضا خرمرودی با افزودن این مطلب که با توجه به استقبال گرم و پرشور خانواده ها دور دوم این جشنواره در بهار ۹۴ آغاز شد، افزود: تعداد افراد شرکت کننده در جشنواره بهار ۹۴ حدود ۷۵ نفر بودند.

وی ادامه داد: سومین دوره این جشنواره تابستان امسال با حضور ۱۰۱ شرکت کننده آغاز به کار کرد که کلاس ها در ۱۶ آیتم از جمله دومینو، مکعب روبیک، سازه ماکارانی، نجوم، رباتیک، اوریگامی و ... در ۲۰ جلسه برگزار شد.

مدیر عامل خانه هوش و خلاقیت همدان با بیان اینکه عملکرد شرکت کنندگان از سوی مربیان و کارشناسان آموزشی متخصص و برجسته مرکز مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت، گفت: علاقه، عملکرد، خلاقیت و میزان مشارکت در کار گروهی از جمله ملاک های ارزشیابی شرکت کنندگان بوده است.

خرمرودی با اضافه کردن این مطلب که نتایج حاصل با آزمون های هوش هر فرد مورد مقایسه قرار گرفت، ادامه داد: نتایج نهایی در اختیار خانواده ها قرار داده می شود تا آنها بتوانند تصمیمات سازنده و جامعی را برای فرزندان خود بگیرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار