مسئولین جهاددانشگاهی واحد همدان با مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاي استان همدان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
کد خبر: ۷۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 19 August 2015

مسئولین جهاددانشگاهی واحد همدان با مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هاي استان همدان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش ایسنا ؛و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین "مصطفی رستمی" در این دیدار گفت: خوشبختانه روحیه شادابی و نشاط در مجموعه جهاددانشگاهی همدان وجود دارد و شاهد عمكلرد مطلوبی از این نهاد در سطح استان هستیم.

وی با تاکید بر بالا بردن افق دید و عملکرد در سطوح مختلف سازمانی افزود: جهاددانشگاهی این ظرفیت را دارد که اقدامات و عملکرد خود را تا حد بالایی افزایش داده و اقدامات بسیار بزرگ تری را در سطح استان انجام دهد.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به حمایت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا از این نهاد خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که همکاری‌ها و رایزنی‌های لازم را در راستای انجام هر چه بهتر برنامه‌های جهاد در سطح استان انجام دهیم.

رئیس جهاددانشگاهی همدان نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای این نهاد در استان همدان گفت: اقدامات بسیاری در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و پشتیبانی در جهاددانشگاهی استان صورت گرفته که این امر اشاره به توانمندی این نهاد در حوزه‌هاي مختلف دارد.

وي گفت: جهاددانشگاهي به عنوان حلقه واسط بين جامعه و دانشگاه تلاش مي‌كند كه تخصص‌هاي مختلف در دانشگاه را به صورت کاربردی در اختيار جامعه قرار دهد تا مردم بتوانند حلاوت و شيريني دستاوردهاي علمي نظام مقدس جمهوري اسلامي را بچشند.

رئيس جهاددانشگاهي همدان افزود: بسط و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامي در سطح دانشگاه‌ها از مهمترین اهداف جهاددانشگاهی در حوزه فعاليتهاي فرهنگي است و تلاش مي كنيم تا دانشجويان با بهره گيري از فعاليتهاي فرهنگي اين نهاد براي ورود به عرصه هاي مختلف جامعه آمادگي پيدا نمايند.

وی تصریح کرد: با توجه به ويژگي ها و خصوصيات فعاليت‌هاي اين نهاد انقلابي، می توان تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبري را در این نهاد به خوبی مشاهده کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار