کد خبر: ۷۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 14 August 2015

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: پس از تاسیس این سازمان در سال 1387 تاکنون 40 هزار هنرمند کشور به عضویت این سازمان درآمده اند.

سردار حسین قنادیان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا درالبرز افزود: سازمان بسیج هنرمندان با هدف ارائه خدمات به مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار ، توسعه فعالیت های فرهنگی ، ترویج فرهنگ دینی و انقلابی به زبان هنر و مشارکت هنرمندان درانجام فعالیت های عمرانی بر حسب فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری در کشورفعال شده است.

وی اظهار کرد: فقرزدایی، اجرای برنامه های فرهنگی، کمک به حوزه های علمیه، تولید آثارهنری اسلامی و انقلابی، برنامه ریزی، تهیه و اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی بر حسب نیاز جامعه از اقدامات این سازمان است .

وی با اشاره به توانمندی خاص نیروی های عضو بسیج کشور در عرصه های مختلف علمی ، فنی ، مهارتی ، تکنیکی ، فرهنگی و هنری، صنعتی و فناوری یادآور شد: بسیجیان هنرمند نیز بر اساس مهارت و تجربه توان خدمات دهی خود به مردم عزیز ایران اسلامی را در 4 حوزه فعالیتی این سازمان به نمایش می گذارند.

قنادیان گفت: برای خدمات رسانی به مردم، بسیجیان هنرمند در قالب اردوهای جهاد سازندگی به مناطق محروم کشور اعزام می شوند.

وی در ادامه به مشارکت گروهی از هنرمندان بسیجی این سازمان در اردوی یک هفته ای برای اجرای عملیات عمرانی و بهسازی روستای خسبان در شهرستان طالقان البرز پرداخت و خاطر نشان شد: هنرمندان در این روستا طرح هایی مانند ساخت خانه عالم، نقاشی و دیوار نویسی مسجد و مدرسه این روستا را انجام دادند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور بیان کرد: در مسجد روستای خسبان طالقان برنامه های فرهنگی و آموزشی برای آشنایی بیشتر مردم با آموزه های اسلامی و انقلابی نیز اجرا شد.

شهرستان طالقان که در 90 کیلومتری کرج مرکز استان البرز واقع شده 84 روستا در سه بخش بالا طالقان، میان طالقان و پایین طالقان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار