فرمانده انتظامی ملایر از کشف بیش از 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان کشفیات انواع مواد مخدر در این مدت بیش از 20 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 14 August 2015
فرمانده انتظامی ملایر از کشف بیش از 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان کشفیات انواع مواد مخدر در این مدت بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا ؛سرهنگ شعبان ترک نیا درجمع خبرنگاران افزود: در چهار ماهه امسال 179 کیلو و 850 گرم تریاک، 12 کیلو و 450 گرم هرویین و 10 کیلو شیشه در سطح شهرستان ملایر کشف و ضبط شد.

وی از افزایش 38 درصدی کشفیات خودرو و افزایش چهار درصدی موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در مدت چهار ماهه امسال 21 دستگاه خودرو سرقتی و 26 دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و به صاحبان آنها تحویل داده شد.

وی ارتقای فرهنگ ترافیک را یکی از وظایف مهم پلیس راهور عنوان کرد و افزود: در این راستا در چهار ماهه امسال اعمال قانون جریمه نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ ترک نیا از کاهش 42 درصدی تصادفات فوتی در صحنه و کاهش 28 درصدی بر اساس نظر پزشک قانونی، افزایش 20 درصدی تصادفات جرحی و خسارتی و افزایش 14 درصدی اعمال قانون به دلیل نداشتن کلاه ایمنی در چهار ماهه امسال خبر داد.

وی اضافه کرد: بیش از 30 تخته بنر با موضوع استفاده از سرعت مطمئنه و 20 هزار پیام ترافیکی از تلویزیون شهری ملایر به منظور فرهنگ سازی ترافیک و آشنایی همشهریان با قوانین نصب و پخش شد.

وی اظهار کرد: هر روز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر اجرا می شود و بر اساس آیتم های ناجا، ملایر در همه این آیتم ها در سطح استان در رده نخست قرار دارد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: امسال شاهد کاهش صد درصدی وقوع قتل در ملایر و مهار سرقت احشام بودیم و 89 درصد سرقت هایی که در این شهرستان به وقوع پیوسته، منجر به کشف شده است.

سرهنگ ترک نیا از کشف 100 میلیارد ریال کالای قاچاق طی چهار ماهه امسال در ملایر خبر داد و افزود: این میزان کالای قاچاق کشف شده تحویل گمرک استان همدان شده است.

وی یادآور شد: امسال بیش از دو هزار فقره بازدید از مغازه های شهر انجام شد که مغازه های پلمپ شده به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی افزایش 121 درصدی یافت.

وی تشکیل کارگروه مبارزه با جنگ نرم و تشکسل جلساتی درباره مضرات ماهواره، فرهنگ عفاف و حجاب و توانمندی اصناف در زمینه جنگ نرم را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: 182 جلسه آموزش همگانی در چهار ماهه امسال برای بیش از 27 هزار فراگیر برگزار شد.

سرهنگ ترک نیا ادامه داد: در حال حاضر در همه کلانتری های ملایر یک خانم در زمینه مشاوره فعالیت می کند که تاکنون 261 فقره از شکایت ها در کلانتری های ملایر منجر به سازش شده است.

وی برگزاری شش نمایشگاه با موضوعات مختلف، همکاری 124 شبگرد با پلیس، جذب پلیس افتخاری، توزیع 800 برگ بروشور در راستای پیشیگری از جرایم، اجرای چهار طرح عملیاتی، 16 طرح پیشگیری و در مجموع 50 طرح ارتقای امنیتی را از دیگر اقدامات در چهارماهه امسال عنوان کرد.

سرهنگ ترک نیا همچنین از دیدار چهره به چهره با مردم هر 15 روز یکبار خبر داد و افزود: تاکنون 120 نشست و دیدار مردمی در راستای رسیدگی به مشکلات مردم انجام شده است.

وی به فعالیت شبانه روزی پلیس فتا و رصد فضای مجازی و همچنین استقرار دو کانکس در بوستان سیفیه و کوثر در خصوص تذکر لسانی به افراد بد حجاب اشاره کرد.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار