مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: دولت تدبیر و امید تاکنون ۳۴ مجوز نشریه و پایگاه‌های خبری در همدان را صادر کرده است.
کد خبر: ۷۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 10 August 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: دولت تدبیر و امید تاکنون ۳۴ مجوز نشریه و پایگاه‌های خبری در همدان را صادر کرده است.

به گزارش تسنیم،فاضل عبادی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در مجتمع ابن‌سینای همدان اظهار داشت: براساس سیاست ترسیم شده از سوی دولت اعتدال تصدی‌گری در حوزه‌های فرهنگی و هنری واگذار شده است و در این عرصه خانه مطبوعات مجری برنامه‌های خبرنگاران و صاحاب رسانه شده است.

وی افزود: با وجود کمبود اعتبارات، مجموعه فرهنگ و هنر استان با پشتیبانی مسئولان و همکاری هنرمندان فعالیت‌های خود پیش برده است به طوری که در سال گذشته برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، نمایشگاه بزرگ کتاب و مشارکت در برگزاری همایش‌های عقلانیت در حکمت سینوی و مصلح بیدارگر و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به صورت غیرمتمرکز در شهرستان‌ها توانسته توفیقاتی ماندگاری را کسب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: از ابتدای آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید تا کنون ۳۴ مجوز نشریه و پایگاه‌های خبری در همدان صادر شده است.

رئیس خانه مطبوعات همدان نیز از انتشار و تولید ۱۱۶ هزار خبر در سال گذشته توسط رسانه‌های محلی و سراسری استان خبر داد و گفت: میزان انتشار اخبار توسط رسانه‌های استان نسبت به سال ۹۲ افزایش قابل توجهی داشته است که نشان از فعالیت مجدانه اهالی رسانه دارد.

محمدرضا عارف با اشاره به نقش رسانه‎ها در توسعه و پیشرفت استان افزود: برنامه های هفته خبرنگار امسال پر بارتر و با حضور پرشور خبرنگاران برگزار شد و برگزاری مسابقات ورزشی، همایش پیاده‌روی، برگزاری تور گردشگری به نهاوند و کارآگاه آموزشی تیترنویسی و یادداشت نویسی از جمله برنامه‌های این هفته بود که مورد استقبال اکثر خبرنگاران واقع شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار