در آستانه دیدار سپاهان با پرسپولیس؛
تابناک: محرم نویدکیا، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان به دلیل مصدومیت و مشکلات به وجود آمده با باشگاه اصفهانی همچنان در تمرینات تیم غایب است.
کد خبر: ۷۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 09 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محرم نویدکیا، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان که طی هفته‌های گذشته در تمرینات تیم اصفهانی غایب بوده، همچنان در تمرینات حضور ندارد.

وی از ابتدای فصل در ترکیب تیم اصفهانی به میدان نرفت و با توجه به عدم حضور وی در تمرینات، در دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس هم به میدان نمی‌رود.

سرمربی تیم سپاهان اما در مصاحبه‌های خود همواره اعلام کرده که به حضور کاپیتان طلایی‌پوشان اصفهانی در تیم خود علاقمند است، هرچند که محرم در تمرینات این تیم همچنان غایب است.

لئوناردو پادووانی، مدافع برزیلی سپاهان نیز که در هفته‌های گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرده، با بهبود مصدومیت خود از امروز به تمرینات تیمش اضافه می‌شود.

رسول خوروش، سرپرست سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط پادوانی اظهار داشت: این بازیکن در هفته‌های گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرده اما امروز به تمرینات سپاهان اضافه می‌شود.

وی افزود: مصدومیت پادوانی در روزهای گذشته با تلاش کادر پزشکی سپاهان برطرف شده و او از امروز می‌تواند همراه با سایر بازیکنان تیم تمرین کند.

سرپرست سپاهان درباره احتمال حضور وی در دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس تهران تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که پادووانی در دیدار مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود یا خیر اما او در حال حاضر شرایط بازی کردن را پیدا کرده است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر پنجشنبه در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف پرسپولیس می‌رود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار