مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان اظهار داشت: علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال‌احمر برای افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی و امدادی تویسرکان به استان همدان سفر می‌کند.
کد خبر: ۷۰۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 27 January 2019
رئیس جمعیت هلال‌احمر و دبیر کل جمعیت همزمان با دهه مبارک فجر به همدان سفر کرده و در کنار افتتاح مجتمع ورزشی و امدادی تویسرکان با استاندار دیدار می‌کنند.

به گزارش تسنیم، بهروز کارخانه‌ای افزود: این سفر در دهه مبارک فجر انجام می‌شود، اما تاریخ دقیق آن هنوز اعلام‌نشده و جز افتتاح مجتمع امدادی، برنامه‌های دیگری، چون دیدار با استاندار هم به‌احتمال‌زیاد در برنامه سفر وی وجود دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تویسرکان هم گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی و امدادی این شهرستان با کاربری چندمنظوره دارای ۲ هزار متر زیربنا است.

رحمت‌الله الوندی افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی موردنیاز برای رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتبال و صخره‌نوردی در این مجتمع فراهم‌شده و ۵۰۰ صندلی دارد.

وی بیان کرد: ساخت این مکان از سال ۸۷ آغاز و ۳ میلیارد تومان و ۵۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده و در صورت بروز حوادث و بلایای طبیعی می‌تواند به عنوان مکان اسکان اضطراری مورداستفاده قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار