"دکه ی خبری تابناک همدان" درنظردارد؛ همه روزه مهمترین عناوین اخباراستان راازدیدگاه رسانه های استان به آگاهی مردم برساند؛ لذامخاطبین محترم می توانند مارابانظرات سازنده خودجهت بهبود اطلاع رسانی، همراهی نمایند.
کد خبر: ۷۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 02 August 2015

اعلام اسامی اعضای هیات نظارت برانتخابات

فارس - سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: 5 عضو هیئت نظارت بر انتخابات استان مشخص شدند.

محمد نباتی با اشاره به تعیین اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان اظهار کرد: طبق اصل 99 قانون اساسی، نظارت بر انتخابات خبرگان، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی بر عهده شورای نگهبان است.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان با بیان اینکه کار هیئت نظارت از یک ماه پیش آغاز شده است، اضافه کرد: حجت ‌الاسلام محمد جوادی به عنوان رئیس هیئت نظارت، حسن خانجانی قائم ‌مقام و امور حقوقی هیئت نظارت و سیدجواد مساواتی و دیباج به عنوان اعضای هیئت نظارت انتخاب شدند که حکم آنها نیز صادر شده است.


هزینه ی 45میلیاردی برای یک نقشه

تسنیم: معاون سازمان مدیریت بحران اعتبار مورد نیاز برای تدوین فاز نخست نقشه خطر کشور را ۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اضطراب مدیران بحران سبب شکست در مواقع بحرانی می ‌شود.

مرتضی اکبر پور در حاشیه آخرین روز دومین کارگاه آموزشی و تمرین ستادی بحران در استان همدان درباره سیل اخیر در کشور اظهار داشت: عمدتا باید با نقاط آسیب‌ پذیر مقابله کنیم، سیل جز حوادث غیرمتقر به نیست چراکه با توجه به امکانات و تکنولوژی روز می‌ توان با پیش ‌بینی وضعیت جوی از این مسائل جلوگیری کرد.

اکبرپور با بیان اینکه نقشه خطر کشور در حال تدوین است، تصریح کرد: خطرپذیری لرزه‌ای، سیل و سیلاب و خشکسالی در شورای عالی مدیریت بحران به تصویب رسیده ولی به دلیل کمبود منابع مالی و شرایط انقباضی بودجه کشور نتوانسته‎‌ایم منابع مالی را برای اجرای پروژه تخصیص دهیم.


ضعفی که همه ی کمبودها تقصیراوست

مهر - فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه در ۳۶ سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد کشور مشکل نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات نداشته است، گفت: مهمترین مشکل کشور ضعف مدیریتی است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در ادامه با تاکید بر اینکه در بخش اصطلاحی مدیریت تعاریف مختلفی وجود دارد ابراز داشت: براساس این تعاریف مدیریت عبارت است از هماهنگ کردن منابع انسانی و مادی برای نیل به اهداف سازمان لذا هر مدیر با مجموعه امکاناتی که در اختیار دارد باید اهدافی را برای همزبانی و همگونی سازمان تحت مدیریت خود به منظور رسیدن به اهداف تعیین شده مشخص کند.

سردار ابو حمزه به تعریف دیگری از مدیریت اشاره کرد و با بیان اینکه مدیریت فرآیندی است که در آن کوشش های فراوانی برای نیل به اهداف مشترک هماهنگ می شود، عنوان کرد: در این زمینه همه باید دست به دست هم دهند تا به اهداف مشترک سازمان برسند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سه نوع نگاه مدیریتی وجود دارد، گفت: برخی مدیریت را اکتسابی، برخی ذاتی و برخی ترکیبی از هر دو می دانند.

سردار ابو حمزه با اشاره به دیدگاه دوم از مدیریت، افزود: این گروه معتقدند که مدیریت یک فن و هنر است و برخی از افراد و اشخاص ذاتا مدیر پرورش می یابند.

این مسئول در ادامه به وظایف مدیر اشاره کرد و با بیان اینکه هر یک از افراد جامعه به نوعی مدیریت خانه و خانواده، تحصیل و زندگی شخصی خود را برعهده دارند، گفت: مدیریت در همه جنبه ها مصداق دارد.


ویروس رکود به لوازم التحریر هم سرایت کرد

ایسنا - رئیس اتحادیه لوازم‌ التحریر همدان گفت: بازار لوازم ‌التحریر راکد است.

"عباس ستاره" اعلام کرد: بازار لوازم‌ التحریر در شرایط رکود به سر می ‌برد و هنوز استقبال از لوازم ‌التحریر آغاز نشده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم از اوایل شهریورماه و زمان نزدیک شدن به بازگشایی مدارس بازار لوازم‌التحریر رونق بگیرد و با استقبال مردم مواجه شویم.

وی با بیان اینکه تمامی کاغذها و دفترهای موجود در بازار از تولیدات داخلی و ایرانی هستند، افزود: با وجود اینکه لوازم‌التحریر ایرانی در کنار لوازم‌التحریر خارجی در بازار موجود است، باز هم گرایش خریداران در مواردی متمایل به محصولات خارجی است.


مسمومیت دختران پینگ پنگ بازدرهمدان

ایرنا- عضو کمیته فنی و سخنگوی هیات پینگ پنگ استان همدان گفت: عامل مسمومیت شماری از دختران پینگ پنگ کشور در مسابقات همدان ویروسی گزارش شده و هم اکنون کارشناسان در حال رسیدگی به این مساله هستند.

نظری اظهار کرد: 13 نفر در رقابت های پینگ پنگ دسته برتر اوپن نونهالان دختر کشور دچار شکم درد شدند که علت آن از سوی کارشناسان نوعی ویروس ناشی از آلودگی هوا (غیر غذایی) گزارش شده و احتمال می رود از تماس دست آلوده ورزشکاران اتفاق افتاده باشد.

وی بیان داشت: مسمومیت این ورزشکاران به هیچ وجه مساله ای نگران کننده نبوده و بهتر است برخی افراد که منافعشان با وضعیت فعلی فدراسیون قبل از برگزاری مجمع انتخابات گره خورده، حاشیه سازی نکنند.

وی خاطرنشان کرد: حال اغلب ورزشکاران مسموم شده بهبود یافته و به شهرهای خود بازگشته اند و تنها چهار نفر باقی مانده در حال استراحت بودند که آنها نیز امروز محل اقامت خود را ترک کردند.



صفحه نخست روزنامه هگمتانه


اعلام اسامی اعضای هیات نظارت برانتخابات/هزینه ی45میلیاردی برای یک نقشه/ضعفی که همه ی کمبودها تقصیراوست/ویروس رکودبه لوازم التحریر هم سرایت کرد/مسمومیت دختران پینگ پنگ باز در همدان


بازدید گروهی اطبای ازبکستان از آرامگاه بوعلی سینا



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار