مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان از شرکت یک‌هزار و 120 دانش‌آموز بسیجی در طرح «یاوران ولایت» خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶ 02 August 2015

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان از شرکت یک‌هزار و 120 دانش‌آموز بسیجی در طرح «یاوران ولایت» خبر داد.

به گزارش فارس؛منوچهر عبدالکریمی با اشاره به برگزاری طرح «یاوران ولایت» به عنوان شهید جهاد شهید مغنیه اظهار کرد: این طرح از 11 مردادماه آغاز شده و تا 26 مرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی در قالب چهار گروه از سطح استان در این طرح شرکت می‌کنند، گفت: دو گروه از برادران و دو گروه از خواهران در این دوره شرکت می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی همدان مکان برگزاری این طرح را دانشگاه فنی و حرفه ای شهید مفتح دانست و افزود: این دانش‌آموزان قبلاً یک دوره آموزشی 15 روزه را گذرانده بودند که ادامه طرح در این 15 روز پیگیری می‌شود.

وی برگزاری دوره‌های مهارتی، تخصصی، بصیرتی، سیاسی و فرهنگی را از بخش‌های در نظر گرفته شده عنوان کرد و دیدار با علما، بهره‌گیری از اساتید حوزه علمیه همدان و قم، بازدید از اماکن سیاحتی و زیارتی، بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس و... را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده خواند.

عبدالکریمی تعداد دانش‌آموزان حاضر در این طرح را یک‌هزار و 120 نفر خواند که در قالب چهار گروه 280 نفری در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه سال‌های گذشته تعداد 378 نفر از دانش‌آموزان بسیجی در این طرح شرکت کرده‌ بودند، از رشد سه برابری این تعداد شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی امسال خبر داد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان از برگزاری مسابقات کتابخوانی، عکاسی و نقاشی در این دوره آموزشی خبر داد و گفت: نمایشگاه گفتمان ولایت و مهارت‌های دانش‌آموزان با ابعاد جنگ نرم، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و غرفه شهدا نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد تزلزل اعتقادی در بین نسل جوان و نوجوان، برگزاری برنامه‌های بصیرتی و معرفتی را بهترین راهکار در مقابله با هجمه وسیع دشمنان دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار