مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: رقابتهای فوتبال محلات با حضور یکصد تیم امروز جمعه در شهر همدان آغاز شد.
کد خبر: ۶۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 01 August 2015
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: رقابتهای فوتبال محلات با حضور یکصد تیم امروز جمعه در شهر همدان آغاز شد.

به گزارش ایرنا؛امیرحسین اسکندریان اظهار کرد: این پیکارها از امروز با رقابت یکصد تیم در قالب 20 گروه پنج تیمی در 10 زمین خاکی شهر همدان شروع شد.

وی اضافه کرد: بیش از دو هزار و 500 مربی و بازیکن در این رقابتها حضور دارند که در قالب هفتمین دوره لیگ محلات و تحت عنوان گرامیداشت شهید محراب آیت الله مدنی مسابقات خود را تا آبان ماه امسال ادامه می دهند.

اسکندریان با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد ریال هزینه برگزاری لیگ فوتبال محلات همدان است، اظهار کرد: به تیم های حاضر در این دوره از مسابقات البسه و توپ رایگان از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اعطا شده است.

وی خاطرنشان کرد: این رقابتها براساس آخرین قوانین اجرایی، انضباطی و داوری برگزار می شود ضمن اینکه تمامی تیمها دارای پروانه فعالیت و برخوردار از امکانات ورزشی هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه تمامی زمینهای لیگ فوتبال محلات همدان دارای بیمه مسوولیت خواهند بود گفت: افزون بر این خدمات بیمه ورزشی برای مصدومان این مسابقات نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری علاوه بر تاکید بر افزایش کمیت مسابقات، به دنبال کیفی تر شدن این رقابتها است و در حد توان نیز امکانات مورد نیاز را تامین می کند.

تاکنون شش دوره از رقابتهای لیگ فوتبال محلات همدان برگزار شده است.

تیم استقلال چشین در دوره گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرد.

فصل جاری لیگ فوتبال محلات همدان جمعه هر هفته با قضاوت 160 داور برگزار می شود و با پایان یافتن دور مقدماتی این رقابتها 40 تیم صعود می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار