مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان گفت: با انجام امور فرهنگی و با تغییر فشار در شبکه کنترل فشار مشترکان، 200 لیتر در ثانیه در تولید آب شرب صرفه‌جویی شد.
کد خبر: ۶۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 29 July 2015

مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدان گفت: با انجام امور فرهنگی و با تغییر فشار در شبکه کنترل فشار مشترکان، 200 لیتر در ثانیه در تولید آب شرب صرفه‌جویی شد.

به گزارش فارس، حسین آذرتکین  درکارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان با ارائه فعالیت فرهنگی اداره آب و فاضلاب شهرستان همدان اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته در زمینه نزولات آسمانی 45 درصد و بارش متوسطه سالیانه نیز 35 درصد کاهش داشتیم.

وی با بیان اینکهمنابع تأمین آب همدان از 104 حلقه چاه در دشت بهار، سد اکباتان و تصفیه‌خانه عباس‌آباد است، گفت: 70 درصد آب شرب همدان از آب‌های سطحی تأمین می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان همدانادامه داد: حجم ذخیره آب در سد اکباتان 12.5 میلیون متر مکعب است و نسبت به سال گذشته 3.5 تا 4 میلیون متر مکعب کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: با انجام امور فرهنگی و با تغییر فشار در شبکه کنترل فشار مشترکان، 200 لیتر در ثانیه در تولید آب شرب صرفه‌جویی شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان نیز با اشاره به بزرگداشت عملیات مرصاد و اقامه نخستین نماز جمعه به دستور امام(ره) افزود: هر دو اتفاق برای تاریخ ایران اسلامی بزرگ و تأثیرگذار بوده است.

مجاهد بنی‌عامریان در ادامه حوزه فرهنگی ـ اجتماعی را حوزه وسیعی دانست که تشکیل‌دهنده هویت حقیقی و اخلاقی جامعه است.

وی گفت: اصلی‌ترین شرح وظایف در امور فرهنگی اجتماعی تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، هدایت و اجرا برای پیشبرد امور اجتماعی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان خواستار تبادل اطلاعات و رویدادها از سوی اعضای کارگروه شد و گفت: مهمترین مسائل فرهنگی و اجتماعی باید برای ارائه راهکارهای لازم شناسایی شوند.

وی بهره‌گیری از توان اساتید دانشگاهی در پروژه‌های فرهنگی ـ اجتماعی را خواستار شد و افزود: اگر نتوانیم فرهنگ دینی را جاری کنیم در حوزه اجتماعی حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار