مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: نمایش «روبان قرمز» به نویسندگی کوروش ساسانیان و کارگردانی نسرین نعمتی به مدت پنج روز در ملایر به روی صحنه می‌رود،
کد خبر: ۶۵۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ 04 September 2018

به گزارش فارس، غلامرضا جمالی‌زاده هدف از اجرای این نمایش را افزایش آگاهی مردم و فرهنگسازی در خصوص پیشگیری و مبارزه با بیماری ایدز دانست و افزود: عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، مخاطبان این نمایش هستند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ادامه داد: امیدواریم هنر نمایش نیز در کنار سایر فعالیت‌های انجام شده، در ارتقای آگاهی‌ها و جلوگیری از گسترش بیماری ایدز به عنوان یکی از مشکلات عمده اجتماعی مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش از روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه روزی یک سانس از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت پنج روز در مرکز آموزش هنر ملایر به اجرا خواهد رفت.

جمالی‌زاده گفت: جلال جلالی، علی جلالی، پریسا کائید، روشنک رضایی و علی‌اصغر کریمی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و صائب نوایی از عوامل نمایش و کار نور و صدا با فاطمه کمالی و آهنگساز نمایش نیز منصور یوسفی است.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی تسهیلگران جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه یک روزه ۱۰ شهریورماه با حضور جمعی از مربیان، مجریان و تسهیل‌گران شهرستانی طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ملایر در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ملایر برگزار شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان کرد: در این کارگاه آموزشی، با توجه به نیاز جامعه به گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی؛ راهکار‌های مناسب جذب و هدایت کودکان و نوجوانان به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، آموزش روش‌های صحیح مطالعه، شناسایی و معرفی الگو‌های برتر کتابخوانی و استفاده از روش‌های تشویقی آموزش داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار