مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: یکصد تیم در لیگ فوتبال محلات همدان سازماندهی شدند که این آمار در غرب کشور بی نظیر و در کشور کم نظیر است.
کد خبر: ۶۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 21 July 2015
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: یکصد تیم در لیگ فوتبال محلات همدان سازماندهی شدند که این آمار در غرب کشور بی نظیر و در کشور کم نظیر است.

 به گزارش ایرنا؛ امیرحسین اسکندریان اظهار کرد: با توجه به آمار موجود و بررسی های انجام شده، شهر همدان هم اینک بزرگترین لیگ فوتبال محلات غرب کشور را در اختیار دارد.

وی اضافه کرد: لیگ فوتبال محلات همدان قرار است از جمعه آینده با حضور یکصد تیم منتخب در قالب 20 گروه پنج تیمی در 10 زمین خاکی آغاز شود و با این حال شماری از تیم ها متقاضی اضافه شدن به این رقابت ها هستند که در صورت موافقت کمیته اجرایی و مهیا شدن زمین می توانند در مسابقات شرکت کنند.

اسکندریان بیان داشت: این رقابت ها براساس آخرین قوانین اجرایی، انضباطی و داوری برگزار می شود ضمن اینکه تمامی تیم ها دارای پروانه فعالیت و برخوردار از امکانات ورزشی هستند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه تمامی زمین های لیگ فوتبال محلات همدان دارای بیمه مسوولیت خواهند بود گفت: افزون بر این خدمات بیمه ورزشی برای مصدومان این مسابقات نیز در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری علاوه بر تاکید بر افزایش کمیت مسابقات، به دنبال کیفی تر شدن این رقابت ها است و در حد توان نیز امکانات مورد نیاز را تامین می کند.

مسوول برگزاری لیگ فوتبال محلات همدان نیز در این باره گفت: فوتبال محلات سال قبل پنج هزار جوان را در قالب تیم ها، گروه داوری، نظارت و برگزاری درگیر مسابقات کرد و ماحصل برگزاری مسابقات معرفی دو بازیکن به تیم امیدهای پدیده مشهد، دو بازیکن به تیم الوند، شش بازیکن به تیم دسته سومی شهرداری، دو بازیکن به تیم عقاب تهران، دو بازیکن سرباز به تیم نیروی زمینی تهران، شش بازیکن در تیم های امید پاس و الوند و 60 بازیکن در سطح باشگاه های استان همدان بود.

سعید پناه آبادی اضافه کرد: فصل گذشته 700 بازی در لیگ فوتبال محلات همدان برگزار شد و مهمترین دستاورد آن بازگشت دائمی 30 معتاد مواد مخدر به زمین های فوتبال و ترک همیشگی این معضل اجتماعی بود.

وی با قدردانی از امیرحسین اسکندریان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: مدیرعامل سازمان تا حد توان از برنامه های تدوین شده در کمیته اجرایی لیگ محلات حمایت داشته اند و انتظار داریم این همکاری تداوم بهتری داشته باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری لیگ فوتبال محلات علاوه بر ایجاد محیطی شادمان و فضای سالم در جوانان، ترویج مسایل فرهنگی، معنوی و انتقال روحیه جوانمردی در بین جوانان است.

وی بیان داشت: برای نخستین بار با برگزاری طرح گلریزان برای یکی از بازیکنان سرطانی توانستیم رقم قابل توجهی را برای کمک به مداوای این بازیکن جمع آوری کنیم که مورد حمایت تیم ها قرار گرفت و کار بسیار ماندگاری رقم خورد.

پناه آبادی در خصوص مسابقات امسال گفت: بالای یکصد تیم ثبت نام کرده اند اما به دلیل نبود زمین مجبور هستیم تا فقط یکصد تیم را شرکت دهیم. مسابقات در 10 زمین و در قالب 20 گروه پنج تیمی برگزار می شود و در نهایت 40 تیم صعود می کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است عصر امروز گروه بندی زمین ها مشخص شود تا ضمن برگزاری مراسم افتتاحیه در اواخر هفته جاری، مسابقات را از جمعه هفته آینده آغاز کنیم.

تاکنون شش دوره از رقابت های لیگ فوتبال محلات همدان برگزار شده است.

تیم پاس چشین در دوره گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرد.

لیگ فوتبال محلات در سال گذشته با بیش از یکصد میلیون تومان بودجه اداره شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار