فولاد در البرز خم شد
زمانی که به نفعشان بود گفتند من خیلی مرد هستم،‌ اما امروز مرا یارو خطاب می‌کنند.
کد خبر: ۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳ 19 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: دیدار حساس تیم‌های سایپای البرز و فولاد خوزستان از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به میزبان البرز در ورزشگاه انقلاب اسلامی شهرستان کرج برگزار شد.
با توجه به رقابت فولاد با تیم‌های صدرنشین از جمله استقلال و سپاهان، این دیدار ذهن‌ها را به چند سال قبل می‌برد. جایی که امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال برای رسیدن به قهرمانی نیاز به پیروزی تیم مجید جلالی در دیدار همزمان داشت و وقتی این اتفاق افتاد، در مصاحبه مطبوعاتی گفت: مجید جلالی خیلی مرد است.
البته قلعه‌نویی فصل بعد وقتی شرایط دیگری رقم خورد، جلالی را در مصاحبه مطبوعاتی یارو خطاب کرد و سرمربی امروز نارنجی‌پوشان البرزی در پاسخ گفت: زمانی که به نفعشان بود گفتند من خیلی مرد هستم،‌ اما امروز مرا یارو خطاب می‌کنند.
دیدار حساس دو تیم در نهایت با پیروزی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان به پایان رسید.
روزبه‌ شاه‌‌ علی‌دوست، حامد شیری و محسن ارزانی در این دیدار برای سایپا گلزنی کردند و آلویز نانگ نیز تک گل فولاد را به ثمر رساند.
مجید جلالی بازیکنان تیمش را امروز با ترکیب محمد رضا اخباری، هادی رکابی (80 نیاری)، مجید ایوبی، مجتبی رمضانی (76 زینالی)، ابراهیم صادقی، روزبه شاه علی دوست، ابراهیم شکوری، حامد شیری، وحید محمدزاده، محسن ارزانی و ماهان رحمانی (83 ترابی) به زمین فرستاد.
ضمن اینکه دراگان اسکوچیچ نیز در این دیدار از نفرات زیر استفاده کرد:
علیرضا سلیمی، احمد آل نعمه (85 کامل)، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، ساسان انصاری، ماتیاس مسیاس، نانگ، امید خالدی، یوسف وکیا، محسن مسلمان (62 شریفات) و محمد قاضی (90 جهان تیغ)
این دیدار را یدالله جهانبازی با کمک‌های محمدرضا منصوری و علی‌اکبر عظیم‌پور قضاوت کرد و در طول 90 دقیقه به مجید ایوبی از سایپا و ساسان انصاری و احمد آل نعمه از فولاد کارت زرد نشان داد.
با توجه به اینکه اینبار نتیجه دیدار تیم مجید جلالی به سود رقبای فولاد بود،‌ احتمالا باز هم می‌گویند "مجید جلالی خیلی مرد است"

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار