بانوی طلایی تیراندازی همدان گفت: هدفم کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آذربایجان است و هدف بعدی را نیز کسب طلای المپیک 2016 در برزیل تعریف کرده‌ام.
کد خبر: ۶۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 14 July 2015
بانوی طلایی تیراندازی همدان گفت: هدفم کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آذربایجان است و هدف بعدی را نیز کسب طلای المپیک 2016 در برزیل تعریف کرده‌ام.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان مراسم استقبالی را در پی بازگشت مه‌لقا جام‌بزرگ بانوی برجسته تیر‌اندازی استان ترتیب داد که در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین وی، رئیس هیئت تیراندازی استان، جمعی از مسئولان بسیج ورزشکاران استان و تعدادی از ورزشکاران نیز حضور داشتند.

بانوی تیرانداز استان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگویی با اشاره به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان، اظهار کرد: این رقابت‌ها نسبت به مسابقات جهانی از سطح بالاتری برخوردار بود و در هر ماده 60 نفر حضور داشتند.

مه‌لقا جام‌بزرگ با بیان اینکه ورزشکاران حاضر در رقابت‌ها از بهترین‌های جهان بودند، گفت: با آمادگی کامل در این مسابقات حضور یافته و با انگیزه بالا به رقابت با حریفان پرداختم.

وی بیان داشت: با وجود رقابت با ورزشکاران دارای رنکینگ بالا موفق به کسب مدال طلا در این رقابت‌ها شدم و این در حالی بود که حریفان نیز برای کسب بهترین مدال به این مسابقات آمده بودند.

بانوی طلایی مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان افزود: تیم ملی کشور چین با تمام توان در این رقابت‌ها حضور داشت و تیم کره نیز در ترکیب خود از بسیاری از نفرات ملی‌پوش بهره می‌برد.

جام‌بزرگ با بیان اینکه از عملکردم در این رقابت‌ها راضی هستم، ابراز داشت: کسب این مدال در بین قهرمان و نائب قهرمان المپیک بسیار لذت‌بخش بود.

وی با اشاره به تمرینات فشرده قبل از حضور در مسابقات، تصریح کرد: برای حضور در این رقابت‌ها چندین هفته تمرینات پر‌فشار را سپری کردم و موفق شدم پس از چند دوره کسب عنوان چهارمی، چهار مدال با ارزش را از این رقابت‌ها کسب کنم.

بانوی المپیکی تیراندازی استان همدان بیان داشت: با توجه به نتایج کسب شده در این رقابت‌ها ثابت شد که این تیم ظرفیت کافی برای کسب سهمیه را دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدفم کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آذربایجان است و هدف بعدی را نیز کسب طلای المپیک 2016 در برزیل تعریف کرده‌ام.

جام‌بزرگ یاد‌آور شد: در مسابقات جهانی کار بسیار سختی را پیش‌رو دارم چراکه شرکت‌کنندگان بسیار جدی هستند و رقابت سختی برای کسب سهمیه وجود دارد.

وی بازتاب پوشش چادر خود را در بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان این‌گونه عنوان کرد: از نکاتی که رسانه‌های کره‌ای توجه زیادی به آن نشان دادند حجاب من و اعضای کاروان اعزامی بود.

این ورزشکار گفت: شبکه‌ها و خبرگزاری رسمی کره‌جنوبی بیشتر مصاحبه‌‌های خود با ورزشکاران ایرانی را به این امر اختصاص می‌دادند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار