نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از وقوع اتفاق غیرانسانی در مدرسه غرب تهران ابراز تاسف کرد و گفت: سفارش نورچشمی‌ها جای گزینش را گرفته است و مسئولان باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۶۱۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 02 June 2018
 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از وقوع اتفاق غیرانسانی در مدرسه غرب تهران ابراز تاسف کرد و گفت: سفارش نورچشمی‌ها جای گزینش را گرفته است و مسئولان باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان خواستار توضیح آموزش و پرورش در این زمینه شد و افزود: رهبر معظم انقلاب مستقیم دستور اجرای حدود الهی در مورد این جنایت را صادر کردند.

وی اظهار داشت: بیماری‌های اخلاقی، قلبی و روحی تا نسل‌های آینده عوارض دارد و نباید از کنار این بیماری‌های اجتماعی به سادگی گذشت.

آیت الله طه محمدی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: این رژیم کودک کش در راهپیمایی مردم فلسطین، صد‌ها نفر را به خاک و خون کشید، اما با شلیک ۲۰ موشک به التماس افتاد و این نشان می‌دهد که این‌ها جز زبان زور چیزی نمی‌فهمند.

وی بیان کرد: مردم مظلوم و بی دفاع یمن چهار سال است که به خاک و خون کشیده شده اند و فقر در این کشور بیداد می‌کند؛ اما پس از چند سال تلاش، پهپاد انصارالله فرماندهی سعودی را هدف قرار داد.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره اینکه ماه مبارک رمضان ماه کمک به هم نوع است، افزود: در این ماه سفره‌هایی خالی است و مسلمانان باید از حال مسلمان با خبر باشند.

آیت الله طه محمدی افزود: برخی افراد ماهیانه ۶۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان پاداش بازنشستگی دریافت کرده اند و عده‌ای نان در سفره ندارند.

قوه قضاییه با قاطعیت با مفسدان برخورد کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: باید حق جامعه اسلامی از مفسدان گرفته شود و قوه قضاییه با قاطعیت با مفسدان، ویژه‌خواران، واردکنندگان کالای قاچاق و رانت‌خواران برخورد کند.

امیر خجسته با بیان اینکه برخورد با مفسدان حق مردم است، افزود: ما به عنوان نماینده، دولتمرد یا مسئول قضایی وظیفه داریم مطالبه مردم در برخورد با مفسدان را پیگیری کنیم.

 اسامی مفسدان اقتصادی را فاش می‌کنم

وی تصریح کرد: در صورتی که با مفسدان برخورد نشود، نام آن‌ها را افشا خواهم کرد، هرچند این کار هزینه دارد، زیرا برخی با فضاسازی، تهمت و تهدید نسبت جان و آبروی انسان، دنبال مقابله با این کار هستند.

خجسته افزود: زیرساخت‌های استان پس از سال‌ها رکود، وضعیت خوبی پیدا کرده و زمینه‌های توسعه در همدان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه طرح راه آهن همدان با جذب ۱۰ هزار میلیارد ریال پیگیری و عملیاتی شد، گفت: با اجرای راه‌آهن همدان ـ. مشهد، همدان ـ. سنندج و همدان ـ. ملایر، انقلاب ریلی در استان همدان ایجاد می‌شود.

خجسته ادامه داد: با سرمایه‌گذاری ۸۵ هزار میلیارد ریالی در احداث نیروگاه‌های خورشیدی، همدان به پایلوت انرژی خورشیدی کشور تبدیل شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار