تیم منتخب کشتی آزاد استان همدان موفق به کسب سه مدال برنز در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ کشور اسپانیا شد.
کد خبر: ۶۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 13 July 2015
تیم منتخب کشتی آزاد استان همدان موفق به کسب سه مدال برنز در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ کشور اسپانیا شد.

به گزارش ایرنا؛ رییس هیات کشتی همدان گفت: مسابقات کشتی آزاد بین المللی جایزه بزرگ اسپانیا در شهر مادرید اسپانیا برگزار شد و امین نوری در وزن 57 کیلوگرم، محمدحسین سلطانی در وزن 61 کیلوگرم و وحید شاه محمدی در وزن 86 کیلوگرم موفق به کسب سه مدال برنز از این پیکارها شدند.

جواد نوروزی اظهار کرد: محمد امین نوری ، محمد حسین سلطانی ، وحید شاه محمدی ،دانیال شریعتی، وحید محمدی ، مهدی گنبدانی ، محمد فتحی به مربیگری مسعود نوروزی و حامد کوکبی تیم منتخب همدان در این دوره از مسابقات بودند.

وی بیان داشت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و کشتی گیران روس در قالب تیم های سایر کشورها شرکت داشتند ضمن اینکه کشتی گیران مطرح کره جنوبی و آمریکا نیز به کیفیت رقابت ها افزودند.

نوروزی با ابراز رضایت از عملکرد کشتی گیران همدانی در این پیکارها گفت: این مسابقات به لحاظ برخورداری از جوایز نقدی ارزنده مورد استقبال کشتی گیران مطرح جهان است و به همین لحاظ از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در مجموع نتایج خوبی توسط کشتی گیران همدانی کسب شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات بین المللی کشتی جایزه بزرگ اسپانیا با حضور 32 تیم از کشورهای مختلف جهان و به مدت یک روز در شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا برگزار شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز تیم مازندران به این مسابقات اعزام شده بود ابراز امیدواری کرد: با توجه به درخشش کشتی گیران همدانی در سال گذشته و ارتقای جایگاه هیات کشتی همدان در ارزیابی فدراسیون جواز حضور در این پیکارها را کسب کردیم.

تیم منتخب کشتی همدان سال گذشته نیز در مسابقات بین المللی قزاقستان اعزام شده بود که رهاورد آن یک مدال برنز بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار