دبیر چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج همدان از آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۵ شهریورماه خبر داد و گفت: جشنواره استانی سکانس بیداری در بازه زمانی هفته دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 13 July 2015
دبیر چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج همدان از آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۵ شهریورماه خبر داد و گفت: جشنواره استانی سکانس بیداری در بازه زمانی هفته دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم ؛ امین لطفی شهپراظهار داشت: چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج با عنوان «سکانس بیداری» در همدان که فراوان آن از ابتدای تابستان امسال اعلام شد در هفته دفاع مقدس از 31 شهریور الی 7 مهرماه 94 در همدان برگزار می‌شود.

لطفی شهپر بیان کرد: این جشنواره در دو بخش فیلم کوتاه و فیلم نامه نامه نویسی برگزار می‌شود که هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا 5 شهریور ماه امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در همدان، بلوار شهید مفتح، مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا به سازمان بسیج هنرمندان همدان ارسال کنند.

وی افزود: هنرمندانی که می‌خواهند فیلنامه‌های آنها با حمایت سازمان به تولید برسد می‌توانند آثار خود را تا مورخ 25 تیرماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا ضمن ارزیابی آثار منتخب با حمایت سازمان بسیج هنرمندان و انجمن سینمای جوان همدان به تولید برسد.

لطفی شهپر گفت: حمایت‌ها به گونه‌ای است که تجهیزات از سوی انجمن سینمای جوان و بخش مالی از سازمان بسیج هنرمندان تأمین می‌شود تا آثار تولید شده علاوه بر پخش در جشنواره به مرحله کشوری نیز ارسال شود.

وی بیان کرد: داوران پس از ارزیابی 2 اثر برگزیده را تا تاریخ 1 مردادماه انتخاب و معرفی می‌کنند و آثار منتخب فیلمنامه نویسی جهت تولید اثر مبلغ 15 میلیون ریال تسهیلات حمایتی از سوی سازمان دریافت و فیلم خود را تا مورخ 1 شهریور تولید و نسخه نهایی را تا مورخ 5 شهریور به بخش دوم جشنواره استانی برای حضور در رقابت ارسال می‌کنند.

لطفی شهپر افزود: در مراسم پایانی جشنواره نیز از بهترین فیلم داستانی، فیلم مستند، انیمیشن و نماهنگ بال اهدا لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر می‌شود، ضمن اینکه در بخش داستانی جشنواره از حدود 5 نفر از عوامل که به عنوان برترین ها انتخاب می‌شوند و همچنین از 3 اثر برتر فیلمنامه نویسی تجلیل می‌شود.

وی اظهار داشت: حضور هنرمندان بسیجی در عرصه‎‌های فرهنگی و هنری جامعه سبب می‌شود تا با ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل بسترهای مناسب برای رشد و شکوفایی فرهنگ و ارزش های اسلامی و ملی ایجاد شود که به همین خاطر سازمان بسیج هنرمندان برای شکوفایی استعدادهای هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان هنری، ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص این جشنواره را برگزار می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار