شهردار ملایر گفت: طرح بزرگ ممیزی املاک شهرداری شهر ملایر در تیرماه سال جاری در این شهر به اجرا در می آید.
کد خبر: ۵۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 05 July 2015
شهردار ملایر از اجرای طرح بزرگ ممیزی املاک شهرداری شهر ملایر در تیرماه سال جاری در این شهر خبر داد.

به گزارش فارس، علیرضا رضایی با اشاره به برنامه‌های شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان اظهار داشت: شهرداری ملایر در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه عمرانی توجه به مناطق حاشیه شهر را مد نظر قرار داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی پروژه انتفاعی و غیر انتفاعی فعال در سطح شهر توسط شهرداری در حال اجراست گفت: تعریض خیابان شهدا و شهید مصطفی خمینی و پروژه‌های تجاری در حال اجرا از جمله اقدامات در دست انجام شهرداری ملایر است.

شهردار ملایر توجه به فضای بوستان‌های شهرستان در زمینه‌های مختلف از جمله ایجاد سوغات‌سرا در ورودی‌های ملایر، محوطه‌سازی، نماکاری، بازسازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، احداث فضای سبز و... را از دیگر اقدامات شهرداری ملایر در حوزه عمرانی دانست.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها به عنوان متولی اصلی شهر در زمینه نوسازی و بهسازی به استناد قانون نوسازی و عمران شهری مصوب 1347 می‌توانند نقش کلیدی در ایجاد بانک اطلاعات شهر داشته باشند.

رضایی افزود: برای دست یافتن به بانک املاک باید بازدید میدانی صورت گیرد که در این زمینه، شهرداری ملایر اقدام به اجرای طرح بزرگ ممیزی املاک شهری در شهر ملایر کرده است.

وی عنوان داشت: این طرح با هدف جمع‌آوری اطلاعات املاک شهر و به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی املاک به صورت آزمایشی از 11 تیرماه شروع و تا اول مردادماه سال جاری ادامه دارد.

شهردار ملایر گفت: در این راستا اطلاعات مربوط به املاک در فرم‌های خاصی که برای این منظور تهیه شده ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه نیاز است شهروندان ملایر مدارک لازم شامل اصل یا کپی مدارک شناسایی مالک و مستاجر، قبوض (آب، برق، گاز، تلفن)، پروانه ساخت ملک و سند مالکیت را برای ارائه به مامورین ممیزی ارائه دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار