سرمربی بارسلونا دلیل نیمکت نشینی مسی در دیدار برابر اسپانیول را مراقبت از ستاره تیمش عنوان کرد.
کد خبر: ۵۶۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 05 February 2018

به گزارش تابناک : بارسلونا یک‌شنبه در هفته‌ بیست و دوم لالیگا برابر ‌اسپانیول به تساوی یک بر یک دست یافت و دو امتیاز مهم را از دست داد. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: خوشحالیم که توانستیم بازی را به تساوی برسانیم. با توجه به شرایط جوی نامناسب بازی با گذشت زمان بازی کردن سخت می‌شد و نمی‌توانستیم نمایش دلخواهمان را به اجرا بگذاریم. در نیمه دوم توانستیم بازی مورد دلخواهمان را ارائه دهیم اما پس از بارندگی توپ به سختی حرکت می‌کرد و اغلب در زمین متوقف می‌شد. شرایط زمین خطرناک شده بود. حریف از این شرایط بهره برد و توانست گلزنی کند.

سرمربی بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: بازی‌های این چنینی (داربی) در لحظات پایانی همیشه حساس و پر تنش می‌شوند. در نیمه اول برخوردها کم بود اما پس از این که جرارد پیکه گلزنی کرد شرایط عوض شد (مدافع بارسلونا پس از گلزنی هواداران ‌اسپانیایی را به سکوت واداشت).

لیونل مسی برای نخستین بار در لالیگا بازی را از روی نیمکت شروع کرد. سرمربی ‌اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: مسی بازی‌های پیاپی زیادی را به میدان رفت. باید از او مراقبت کرد مانند دیگر بازیکنان. لوییس سوارس هم در کوپا دل ری استراحت کرده بود.

بارسا ۲۲ بازی پیاپی است که شکست نخورده است. والورده در این رابطه اظهار کرد: ما هدفی داشتیم که در حال‌ انجام آن هستیم. زمانی که به عقب نگاه می‌کنم تنها این آمار را می بینم. روز به روز این قضیه را چک نمی‌کنم.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار