رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج شهریورماه جاری در همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 01 July 2015
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج شهریورماه جاری در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، رسول کرمی با بیان اینکه سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج شهریور ماه جاری در همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره هر دو سال یک بار و همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود که امیدواریم امسال نیز مورد استقبال و رضایت هنرمندان قرار گیرد.

وی ادامه داد: موضوع جشنواره سراسری امسال دوسالانه عکس بسیج در دو بخش فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و همچنین زندگی ایرانی اسلامی بوده که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 25 مردادماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به اینکه انتخاب و داوری آثار در استان‌ها از یکم تا 15 شهریورماه خواهد بود افزود: افتتاح نمایشگاه آثار برتر و اهدای جوایز به برندگان نیز از 31 شهریور تا 20 مهرماه سال جاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه ثبت نام و شرکت در این جشنواره تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان امکانپذیر است، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای تکمیل فرم شرکت در جشنواره و ارسال تصاویر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن عکاسان بسیج هنرمندان به نشانی www.torfehhonar.ir مراجعه کنند.

کرمی برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری را از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان در سال جاری عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حمایت و حضور هنرمندان بسیجی در این برنامه‌ها بتوانیم قدمی هرچند کوتاه در راستای ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری برداریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار