رئیس هیئت تیراندازی با تپانچه استان البرز از برگزاری مسابقات تیراندازی با تپانچه کشوری با حضور ۱۱ تیم استانی در مجموعه تیراندازی مالک اشتر کرج خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 30 December 2017

به گزارش تابناک : نرگس کشاورز با اشاره به برگزاری  مسابقات تیراندازی با تپانچه کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: مسابقه تیراندازی با تفنگ و تپانچه با حضور 11 استان از سراسر کشور به میزبانی هیئت تیراندازی استان البرز در دو رشته تفنگ و تپانچه بانوان و آقایان از تاریخ 8 دی در مجموعه باشگاه تیراندازی مالک اشتر  آغاز شد.

وی افزود: این مسابقات در ردیف بازی‌های قهرمانی تیراندازی با تپانچه 3 مرحله‌ای زمستانی کشوری  است که جهت ارتقای سطح تیراندازان با تفنگ در سراسر کشور به میزبانی استان البرز انجام  و مسابقات صندوق بازنشستگان کشوری نیز در ماه بهمن سال جاری در البرز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی با تپانچه استان البرز ادامه داد: این مسابقه تیراندازی زمستانی در ابتدا شروع بازی‌ها  جهت تیراندازان استان البرز برنامه‌ریزی شده ولی با استقبال استان‌های دیگر و همکاری فدراسیون تیراندازی به سطح مسابقات قهرمانی کشور ارتقا یافت.

کشاورز با بیان اینکه دو مرحله دیگر این مسابقات در ماه‌های بهمن و اسفند سال جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: در حدود 80 تیرانداز از 11 استان کشور شامل خوزستان، یزد، تهران، البرز، سمنان، همدان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، قم، لرستان و تیم تیراندازی دانشگاه امیرکبیر در این مسابقات شرکت کردند.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار