دانش آموزان سراسر استان همدان با الگوگیری از فرمایشات مقام معظم رهبری با برگزاری کمپین «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید آنگاه دیگر پایتختی وجود نخواهد داشت» هم صدا با سایر اقشار، این اقدام ابلهانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند و تخته سیاه‌های کلاس‌ها رسانه‌ای شد.
کد خبر: ۵۴۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 24 December 2017
دانش آموزان سراسر استان همدان با الگوگیری از فرمایشات مقام معظم رهبری با برگزاری کمپین «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید آنگاه دیگر پایتختی وجود نخواهد داشت» هم صدا با سایر اقشار،اقدام ابلهانه ترامپ را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا، با توجه به اقدام سخیف ترامپ مبنی بر انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس دانش آموزان بسیجی در سراسر استان به صورت خود جوش با راه اندازی کمپینی، انزجار خود از این عمل نشان دادند.

در پی تصمیم خبیث و رذیلانه رئیس جمهور دیوانه آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی که ناشی از خشم این دولت استکباری و فرزند نامشروعش، رژیم اشغال گر قدس از پیروزی‌ها و موفقیت‌های محور مقاومت در منطقه است، همزمان با خشم مسلمانان و دیگر آزادی خواهان در سراسر جهان، دانش آموزان نیز اعتراض خود را نشان دادند.

دانش آموزان سراسر استان همدان نیز با الگوگیری از فرمایشات مقام معظم رهبری با برگزاری کمپین «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید آنگاه دیگر پایتختی وجود نخواهد داشت» هم صدا با سایر اقشار، این اقدام ابلهانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند و تخته سیاه‌های کلاس‌ها رسانه‌ای شد.

دانش آموزان بسیجی با بیان اینکه ما دانش آموزان مومن و انقلابی، همان نسلی هستیم که رهبرمان نابودی اسرائیل و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را به دست ما می‌دانند افزودند: ما ملت و فرزندان غیورو انقلابی هستیم که تمام معادلات آمریکا و جهان را برهم زدند؛ پس اینک نیز سکوت و مانند کبک سر را به زیر برف بردن از ما بر نمی‌آید.

همچنین دانش آموزان بسیجی استان با اجرای برنامه‌های ضد صهیونیستی در مراسمات صبحگاه مدارس، تهیه طومار و جمع آوری امضا و صدور بیانیه‌های انقلابی حمایت خود را از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار