رئيس اتحاديه قنادان همدان از شهروندان همدانی خواست تا زولبيا و باميه را فقط از قنادی‌ها تهيه کنند.
کد خبر: ۵۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۲ 22 June 2015
رئيس اتحاديه قنادان همدان گفت: زولبيا و باميه را فقط از قنادی‌ها تهيه کنيد.

به گزارش ایسنا، "محمد ارغوان" ، اظهار کرد: متأسفانه مشاهده می‌شود در ايام ماه مبارک رمضان به علت استقبال زیاد مردم از زولبيا و باميه، برخی افراد سودجو  خارج از قنادى‌ها اقدام به فروش زولبيا و باميه می‌کنند.

وی افزود: بقالی‌ها، سوپر مارکت‌ها و نان فانتزی فروش‌ها و ... که اقدام به فروش و تهيه اين نوع شيرينی‌ها مى‌کنند متاسفانه در تهيه آن نکات بهداشتی را رعايت نمی‌کنند و طبق آمار مستند همه ساله، زولبيا و باميه‌هايی که در اين مکان‌ها به فروش مى‌رسد در زيرزمين‌ها و مکان‌های غيربهداشتی که هيچ گونه نظارت بهداشتی هم بر آن‌ها نيست، تهيه می‌شود.

ارغوان تاکيد کرد: همشهريان عزيز از خريد هرگونه زولبيا و باميه در محل‌هاى خارج از قنادى‌ها خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی فروشندگان با شماره 124، واحد رسيدگی به شکايات تماس بگيرند.

وی تصریح کرد: خريداران در هنگام خريد شيرينی به جعبه آن توجه داشته باشند که آرم استاندارد  و يا بهداشت بر روى جعبه درج و کف جعبه نيز از يک لايه سلفونی تشکيل شده باشد.

امسال قيمت زولبيا و باميه افزايش نیافت

رئيس اتحاديه قنادان همدان در بخش دیگری گفت: در ماه مبارک رمضان امسال افزايش قيمت در زولبيا و باميه همچنين حلوا زرده و انگشت پيچ نداشتیم.

ارغوان افزود: قيمت هر کيلو زولبيا و باميه درجه يک برابر با هشت هزار تومان و درجه دو هفت هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: قيمت هر کيلو حلوا زرده برابر با 12 هزار تومان و هرکيلو انگشت پيچ نيز 6500 تومان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار