به گفته رئیس اتاق اصناف همدان هیچ یک از مرغ‌های توزیعی در بازار با یکدیگر تفاوتی ندارد.
کد خبر: ۵۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۴ 21 June 2015
رئیس اتاق اصناف همدان اعلام کرد: هیچ یک از مرغ‌های توزیعی در بازار با یکدیگر تفاوتی ندارد.

به گزارش ایسنا؛ "حمیدرضا فرسایی وحید" اظهار کرد: متاسفانه در بازار برخی مرغ‌ها در بازار با نام برند خاصی به فروش می‌رسد در حالیکه تفاوت آن‌ها تنها در بسته بندی بوده و هیچ فرقی با سایر مرغ‌های موجود در بازار ندارد.

وی افزود: مجموعه اصناف در این راستا اقدام به کاهش قیمت آن دسته از مرغ‌ها در بازار کرده تا از این طریق بتواند از مصرف‌کنندگان حمایت کند و انتظار داریم مردم اعتماد داشته باشند و بدانند تمامی مرغ‌های موجود در قالب یک کیفیت مشخص در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه روز اصناف یکم تیرسال‌جاری خواهد بود، گفت: مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای اصناف اولویت دارد و تمامی این امور در راستای ارتقاء صنعت گردشگری انجام می‌شود.

فرسایی وحید خاطرنشان کرد: تصور اینکه برنده های مختلف در زمینه گوشت مرغ از خارج استان وارد می شود دارای کیفیت است کاملا اشتباه است همچنین در اوایل فروردین سال‌جاری این مرغ‌ها با اختلاف قیمت سه هزار تومان عرضه می‌شد اما برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان قیمت آن را به تفاوت قیمت 500 تومان کاهش دادیم.

وی ادامه داد: انتظار داریم این‌گونه تصورات از بین مردم ورچیده شود چرا که تفاوت این مرغ‌ها در بسته بندی آنها بوده و در اصل با سایر مرغ‌ها یکسانند.

فرسایی وحید از معرفی مرغ همدان به عنوان یک برند خبر داد و گفت: با مجموعه کشتارگاه رایزنی‌های لازم بعمل آمده تا مرغ‌ همدان را به عنوان یک برند معرفی کنیم.

وی گفت: در واحدهای صنفی تابلوی الکترونیکی قیمت مرغ وجود دارد و این موضوع از جمله کارهای مثبت انجام شده در راستای مشتری مداری است و در حال حاضر 50 درصد این واحدها نصب شده است و قیمت روز گوشت مشخص است.

فرسایی وحید به بودجه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی اتاق اصناف اشاره و تصریح کرد: اتاق اصناف هیچ منبع مالی دولتی ندارد و این مجموعه کاملا خصوصی بوده و تنها بخش کوچکی از بودجه توسط حق عضویت واحدهای صنفی تامین می‌شود.

وی در ادامه گفت: مالیات هرساله افزایش می‌یابد اما هشت سال است که حق عضویت های استان تغییر نکرده و متاسفانه این هزینه ها واقعی نیست.

رئیس اتاق اصناف همدان وجود فروش فوق العاده واحدهای صنفی با تخفیف‌های ۱۵ تا ۲۰ درصدی در ماه رمضان را فرصتی برای مردم تلقی کرد و گفت: شهروندان باید از این شرایط به نحو احسنت بهره مند شوند.

وی همچنین قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان را بسیار مناسب اعلام کرد و گفت: با رئیس اتحادیه قنادان رایزنی های لازم انجام شده و قیمت هر کیلو زولبیا و  بامیه هشت هزار تومان عرضه می‌شود این در حالیست که سایر استان‌ها با قیمت بالاتر زولبیا و بامیه را عرضه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار